28 Nisan 2010 Çarşamba

Sarı Meleklerden Sezonun 7.gs Terbiyesi İle FİNALDE :0-3 !!!!!!!!!!


Aroma Bayanlar Birinci Ligi play-off yarı final serisinin üçüncü maçında Galatasaray’ı 3-0 yenen Fenerbahçe Acıbadem, finale yükseldi.
Rakibine karşı ilk iki maçı da kazanan Fenerbahçe Acıbadem, seride durumu 3-0 yaptı ve finale yükselerek Vakıfbank Güneş Sigorta Türk Telekom’un rakibi oldu.

GALATASARAY: 0 - FENERBAHÇE ACIBADEM: 3
Salon: TVF 50. Yıl
Hakemler: Ümit Sokullu, Çetin Akbulut
Galatasaray: Dilara xx, Özlem x, Djerisilo xxx, Valeska x, Krsmanovic xx,      Elif x (Ayça xx, Serpil xx, Bahanur x, Neslihan xx, Deniz x)
Fenerbahçe Acıbadem: Drickx xxx, Seda xxx, İpek x, Gamova xxx,      Osmokrovic xxx, Eda xx (Nihan xx, Songül xx)
Setler: 17-25, 22-25, 21-25
Süre: 77 dakika (22, 27, 28)

click to zoom








 
   Tebrikler Sarı Melekler.
1.setten sonra konsantrasyonu kaybettik,gevşedik ve 2.3.setleri
kötü oynadık.Nasıl olsa kazanırız moduna girdik.
 Dilara'nın servislerinde 5-0'lık seri yiyip öndeyken,geri düştük,
6 sayı geri düştük ama vitesi yükseltip kapatıp öne geçtik.
  Sezon boyunca yaptığımız gibiydi aslında.
F4'ün yorgunluğu giderek geçiyor demiştim ama sanki dünkü maçın
yorgunluğu vardı.Durgunduk.
 gs berbat manşetine  rağmen daha iyi oynadı.Biraz manşet getirip 
oyun kurmaya başladıkları zaman zorladılar.Dünde kötü oynayan pasörleri
Elif'in çıkıp Serpil'in girmesi faydalı oldu onlar için.
 Bizim klasik sıkıntımız manşet ve savunma gene kendini gösterdi.
  İstatistikler gösteriyor maçın özetini zaten.
Dün tek bir blok yapamayan gs bugün 8-5 önde.
Manşetlerde onlar beklendiği ve görüldüğü gibi daha kötü.
14 hata ile % 40(30) onlar,4 hata.% 48(41) biz.
Nihan ve Seda'ya Nati de katılmış bugün.
Nihan çok kötü olmasına rağmen diğerlerinden daha iyi çıkmış.İlginç (!)
  Servislerde farkımız ortada.9-3.
Hücumda Nati daha etkili idi diğerlerinden.
Gamova ve Seda etkisiz oynadılar.Ortadan da Eda çok etkili oldu.
Dirickx iyiydi.Bu manşetle en iyisini yapıyor.
Maçı D SPOR'dan izledim.FB TV'ye tahammül edemiyorum.
Bir ara açtım Aylin Hanım gene sallıyordu Dirickx'e.
Bu dolmaları yutanlar gelip forumlarda sallıyor Dirickx'e.
 Yabancı kararı çıktı.Yalnız 3.Dirickx yolcu yani.Seneye görürüz ....

4 yorum:

portasophia-perennis immortalis dedi ki...

Pasörü kötü takım buralara kadar gelemez, yorum yapanlar kötü yorum yapıyor. Bizim şampiyonlar ligi kupasını kaybetmemizin nedeni ne pasörümüz ne de orta oyuncular, çaprazlar.

Paolo Cardullo gibi bir liberomuz olsaydı takım şu ankinden bile iyi olurdu.

Bu Dirickxe sallama huyu biraz da Naz'dan ötürü. Neticede Arda mı Messi mi tartışması yapılan bir ülke.

Güray Gürsoy dedi ki...

Katılıyorum Sevgili Okan doğru
tespitler.
Teşekkürler.

Özgür dedi ki...

Bir oyuncunun güzelliğinin bir takıma bu kadar zararı dokunacağını inanın düşünmezdim. Dirickx'e sallayanların çok azı hariç başka bir derdinin olduğunu sanmıyorum.

Naz podşuma çıksın, birkaç saat çekim yapılsın, Dirickx'i istemeyenler için FB TV'de o görüntüler gösterilsin.

Naz'ı çok da beğenirim pasör olarak, ama şu saçma tartımalar yüzünden ona karşı da antipati oluşmaya başladı bende...

Bu arada maçı izledim. Bu oyunu oynarsak Vakıfbank bizi geçebilir. Onların form düzeyi süreki yükseliyor. Dikkatli olmak lazım...

Hayatımın Anlamı dedi ki...

Son zamanlardaki oyun anlayışımızdan çok fazla keyif almıyorum dersem bana kızarmısın bilemiyorum.
Naz'ın yerine Drickx'in oynaması ile de bir ilişki kurmayın sakın. :)))
Naz'ın formsu olduğu zamanlardaki eleştirimi anımsayın yeter...
Çok fazla servise endeksli oynamaya başladık. Ben savunmayı sevenlerdenim. Blok yapılmasını, top çıkarılmasını ve etkili ama akıllıca hücum yapılmasını. Örneğin geçen gün Gamova'nın attığı muhteşem plase gibi..
VGSTT nin oyunu da Neslihan endeksli ama blok bakımından etkili olabilirler. Formlarının yanısıra hırsları da gün geçtikçe artıyor üstelik bizi yenmeyi de çok istiyorlar