18 Nisan 2010 Pazar

ŞAMPİYON FENERBAHÇE !!!!!!!!!!!!!!!!!! (MAÇ YORUMU)


Saatler geçti hala tüylerim diken diken maçın tekrarını izliyorum şu anda.
Bir şeyler yazmakta zor.
Fenerbahçe taraftarının yalnız bıraktığı,üvey evlat muamelesi yaptığı,
bayan takımına ayrımcılık yaptığı bu nedenle oyuncuların yöneticilerimize şaka yollu tribünlerin dolması için önümüzü mü kestirelim,ağda yapıp mı çıkalım dediği,sponsorsuz,formasının önünde,arkasında,şortunda hiç bir yerinde bir tek reklam bile olmayan,bütçe olarak zirve mücadelesi yaptıkları rakiplerinin 
3-4 katı düşük maliyetli,neredeyse tüm sezon 7-8 kişilik dar rotasyon ile
oynayan FİLENİN EFENDİLERİ ONUR MÜCADELESİNİ kazandılar.
 Onlar zaten her zaman GÖNÜLLERİMİZİN ŞAMPİYONU idiler,şimdi
bunu RESMİ KAYITLARA geçirdier.
 Son 5 yılda 2 Şampiyonluk ve geçen yıl Arslan'ın sakatlanması ile 
1-0 önde olduğumuz seriyi kaybedip 2.lik.(Burada Pasör Burak'a haksızlık
yapmayalım,elinden geleni yaptı ama Arslan başka tabii) ve öncesinde
yarım puan farkla Arkas'a kaptırdığımız Şampiyonluk yani ikincilik.
 Tüm bunları dediğimiz gibi sponsorsuz,reklamsız,bir avuç destek ile
yaptılar.Ne demeli ki ? KOCAMAN BİR HELAL OLSUN.
 Şimdi sıradan emeği geçenlere bir teşekkür edelim bakalım;
Başta Başkan Aziz Yıldırım'a,Voleyboldan Sorumlu Yöneticimiz
Hakan Dinçay'a,Voleybol Komite üyelerine,Genel Menajer Abdullah 
Paşaoğlu'na,Teknik Menajerimiz Darek Stanicki'ye,Antrenör Demeter'e,
Yardımcı Antrenör Sinan Dulgar'a,İstatistik Antrenörü Serhat Özyağmur'a,
tek tek tüm oyuncularımıza,Masör Serkan Yılmaz'a, malzemecimize, Dereağzındaki salonun bakım görevlisine,her zaman gerçekten destek 
veren bir avuç taraftarımıza, FB TV'ye,Spiker Kıvanç ve Yorumcu 
Aylin Hanım'a sonsuz teşekkürler.


Bu anlamlı Şampiyonluk camiamıza Hayırlı ,uğurlu olsun.
Bu kadar dev bütçeli müessese ve devlet takımları arasından 
analarının ak sütü gibi helal bir Şampiyonluk çıkardık.
 Gelelim  maça ;
Daha takımlar tanıtılırken iki takımın oyuncularının yüzlerinden
maçın akibeti anlaşılıyordu.Ziraat'li oyuncuların suratları kireç gibi
ve gerim gerim gerilmişlerdi.Bizim oyuncularımızda ise hırs,istek,
özgüven ve inanmışlık vardı.Hemen anladım ve bizimkiler çok inanmış
işi burada bitirmeye dedim.
 Zaten mükemmel başladık ve ilk 2 set süper bir voleybol oynadık.
1.sette kazandığımız 6.sayı olağanüstüydü ve her şeyin özeti gibiydi.
 Maç öncesi yazımda dikkat çektiğim 3 nokta ; servis kaçırmama,
Celitans'ı durdurma ve hakemler konusuydu.
 Servis konusunda ne kadar dediysekte gene olmadı ve 18 tane
kaçırdık gene.22-19-18 oldu  maçta.
Emre ne yazık ki gene bu konuda başı çekti.
Bir önceki maçtaki gibi bu maçta da 6 tane kaçırdı.
Birinci maçta da 4 tane kaçırmştı.İşin ilginci şaka gibi Emre ''En İyi
Servis atan'' oyuncu seçildi.Tebrik ediyorum ama yanlış seçimdi bence.
 Emre demişken ,bu çocuğu çok seviyorum.Alt yapımızdan yetiştiği
için öz evladımız gibi.Sakat oynadı özveri ile.
Maç sonrası zaten ''Fenerbahçe için dizim kopsa oynardım'' demesi
bitirdi beni.Nacizane bir abisi olarak tavsiyeleri olacak ;daha da büyük
voleybolcu olacak buna eminim.Kendisini çok kasıyor,sıkıyor.
Biraz Relax ol Emre'cim,rahat ol.Servis kaçırmalarının sebebi de bu.
Hata yapınca kendi kendine çok kızıyor.Hiç gerek yok buna.
Bir de röportalarda başını fazla sallama emi :))
 İkinci nokta Celitans demiştim,2.setin ilk teknik molasında pes etti.
8-3 öndeydik.Bir daha girmedi.Sakatlığı nüksetmiş olabilir ama zaten
o ana kadar iyi değildi.9/3 ile 3 sayısı vardı.O çıkıp Ender girdikten sonra
Granvorka,Platenik,Ender hepsi beraber olaya girmek istediler ve
daha iyi oynadılar.
Üçüncü konu hakemler.
Beklediğim gibiydiler.3.seti kaybetmemizin tek sebebi Aziz Yener'dir.
3 tane bariz aleyhimize karar verdi ve setin sonucunu etkiledi.
a) Emre'nin servisi içeride idi aut dediler 6-6 oldu.
b) Divis'in çapraza vurduğu top çok açık içerideydi aut dediler 
14-13 oldu.
c) Bu çok can alıcıydı.23-22 öndeydik,Platenik dışarı vurdu ama Aziz
gözünün önündeki topa bloktan dedi ,bir de utanmadan bloktan işareti
yaptı.24-22 öne geçecekken,23-23 oldu ve eşitlik geldi.
4.setin başında Selçuk topu resmen bohçaladı öyle taşıdı.
 TVF ve hakemlerinin tüm engellerine rağmen Şampiyon olduk.
Hakemler tüm tartışmalı kararlarda hep bizim aleyhimize takdir ettiler.
 Tekrar maça dönersek ,manşetimiz zaten seri boyunca iyiydi.
Gene iyiydik.Sadece 2 direk hatamız var.
66/2.%73 (42).İyi manşet gelince Arslan şov yaptı paslarda adeta.
Sadece paslarda değil savunmada da inanılmazdı.
1.sette Arslan şov vardı.Arslan'ım benim.
Maç sonrası ''Sezon başında kimse bizim Şampiyon olacağımıza
inanmıyordu '' dedi sonra duygulandı,taraftarı göstererek
Onlar En iyisi gibi bir şeyler söyledi.
Gene ne ilginçtir ki En İyi pasör ödülü Arslan varken Selçuk'a gitti.
Arslan'a da saçma bir En İyi Blokör ödülü verildi Özkan'a gitmesi
gerekirken.
 Savunma demişken,bugün savunmamız mükemmeldi.
Serkan süper oynadı ve hak ederek En İyi Libero ödülünü kazandı.
Cosko,Gardner,Divis hücumda çok iyiydiler.
Cosko hak ederek MVP oldu.Ama Gardner ve Divis'in ödül alamaması
skandaldı.Gardner zaten bu tepkisini hem madalyasını alırken hem de
2.kez röportajında söyledi.Ayıp yani.
Celitans bu maçta 3 sayıda kaldı.Hadi neyse diğer maçlarda 34,26 galiba
En İyi Skorer'i verin hadi de niye En İyi Smaçör gene Celitans'a verilir ki ?
 Önemi yok gerçi ama yazık.
Gardner de Önemli olan Fenerbahçe Şampiyon dedi zaten.
Ayrıca " Daha önce de Şampiyonluk yaşadım Türkiye´de ama Fenerbahçe taraftarı bir numara. Size En iyisi olduğunuzu hissettiriyorlar." 
dedi.Helal Olsun.
 Bloklarda 12-3 ile ezmişiz.Emre 5 blok.Bravo.
 Ezcümle hepsi süper oynadı ve Ziraat'i resmen süpürdük.
Ziraatbankası çaresiz kaldı.Hiç beklemiyorlardı böyle bir oyun 3 maçta da.
Antrenörleri Barrial'in molalarda  ''Okey Okey Hey Hey Okey '' sözleri
hep kulaklarımda kalacak.
  Akılımda kalacak bir diğer söz ise 2.Pasörümüz Burak Yavuz'un
''Çeyrek yüzyıldır oynuyorum bu benim ilk Şampiyonluğum.
Çok mutluyum'' demesi idi.Çok duygulandım.
 Burak bizde 8-9 sene önce de oynamıştı.
İsmail Cem'in,Cengizhan'ın ve genç  Erden ve İzzet'in sevinçleri 
ve takım ruhları görülmeye değerdi.
 Yasin keşke burada olsaydı.Ameliyat olup sezonu kapattı denilmişti
ama sözleşmesinin feshedildiği de söyleniyor.
 Sanırım doğru yoksa burada olurdu.Emekleri için Ona da teşekkürler.
 Burada her hafta maçları değerlendirdik.Zaman zaman eleştirilerde
bulunduk Hoca ve bazı oyuncularımıza.Maç maç performanslarına göre ama.
Hiç bir zaman bu takıma güvenmemezlik,inançsızlık yapmadık.
İstikrarsız,dalgalı performansları oldu eleştirdik ama Allah var
Şampiyon olacaklarına inancım hep tamdı ve defalarca söyledim
bu takımı kız takımından daha çok seviyorum diye.
 Hem sahipsiz olmalarından hem ne bileyim farklı bir elektiriğim var
erkek takımı ile.O yüzden emeklerinin karşılığını aldıkları için ve
bizleri haklı çıkardıkları için çok sevindim.
 Şu takımda hepsini seviyorum.Seneye şu gitsin diyemiyorum.
Ankara taraftarımız güzel bir final yaşattı.Kendileri de tarihe
tanıklık ettiler.Hepsine sonsuz teşekkürler.
 Ayrıca yıllardır O Salon senin bu salon benim koşturan
''Amatör Branş Gönüllüleri''nden Turgay dostum,Barış (Canarino)
ve Öcal (Forza FB) kardeşlerimi de orada görmekten büyük
mutluluk duydum.3 kişi de olsa İstanbul'dan gitmişler.
Kendilerine ayrıca ve özel bir tebrik ve teşekkürler.
 Son olarak maç sonunda konuşan Erol Ünal ve yardımcısı Akif Üstündağ
ile ilgili bir kaç şey söylemek istiyorum.
 Diyorlar ki ,voleybola ilgi arttı,aştık bazı şeyleri,işte bugün burada
5000 kişi vardı,İstanbul da Vgstt maçında da salon full doluydu 
bık bık bık.
 Kimin maçlarında doluydu,bu ilgiyi kim arttırmış acaba ?
Fenerbahçe olmasaydı rüyanızda görürdünüz bunları.
Bugün İBB - Ziraat veya Arkas - Ziraat finali olsaydı ne kadar seyirci
olurdu bir düşün öyle konuşun.
 Sezon boyunca bin bir türlü engel çıkardınız karşımıza.
Doğru dürüst bir kupa töreni bile  düzenleyemediniz.
Bir an evvel vereyim kupayı gideyim modundaydınız.
Gözlerden kaçmadı bunlar.
 Erol Ünal Karabıyık lütfen önümüzde durma .........

NOT  1: Takım yarın 14.00'te Atatürk Havalimanına iniyor.
Lütfen karşılamaya gidin.
NOT 2 : Şampiyonluk Öykümüz de hazır.Son eklemeler ile 1-2 güne
koyarız.

3 yorum:

Hayatımın Anlamı dedi ki...

Sevgili Gürol,
Bu takımı sadece taraftar değil YÖNETİM DE İHMAL EDİYOR. Başta sen olmak üzere bir çoğumuz taraftarımızın erkek voleybol takımı maçlarına gitmemesine tepki gösteriyoruz. Peki ama sen bana şunu açıklayabilir misin;
KAZANDIĞIN ZAMAN ŞAMPİYON OLACAĞIN KUPA ALACAĞIN MAÇ OYNANIYOR ve senin zaten her maçında olan yönetim kurulu üyen şube sorumlun HAKAN DİNÇAY hariç hiçbir yönetici yok.
Yüksek Divan Kurulunun toplantısı olduğundan gel(e)memişlerdir diye düşünüyorum ama başkan vekillerinden birinin ve 1-2 asbaşkanın orada olması gerekmezmiydi?

Özgür dedi ki...

Gürol Abi,

Benim de tüylerim diken diken oldu. Kim ne derse desin erkek takımının şampiyonluğu daha değerli benim için.

Güray Gürsoy dedi ki...

Sevgili Murat o konu benimden
gözümden kaçmadı ama dediğin gibi
Divan toplantısı vardı ve belki de
bu maçı kaybedebiliriz iş İstanbul'a kalabilir diye düşünüldü.
Yoksa Ali Koç ve Cihan Kamer
mutlaka gelirlerdi.Takımı yalnız
bırakmıyorlar hiç.
Diğerleri o kadar değil tabii.

Aynen öyle Özgür'cüm.
Erkek takımının yeri bambaşka
ben de.
Biz Fenerbaçeliler her 2 takımı
da destekliyoruz ama Fenerbahçe
Acıbademliler sadece FBA'yı
destekliyorlar.
Bu kadar açık.
Kim ne derse desin bu böyle.