13 Ekim 2011 Perşembe

Fenerbahçe Universal Kabustan Döndü: 3-1 !!!




Fenerbahçe Universal: 3 - Galatasaray Medical Park: 1
Salon: Burhan Felek
Hakemler: Serdar Nişancıoğlu xxx, Temel Öneri xxx
Fenerbahçe Universal: Seda Eryüz xx, Shashkova xxx, İpek x, Seda Tokatlıoğlu xx, Kim Koung xxx, Eda xxx, (Nihan x, Merve x, Duygu x, Yağmur x, Didem x)
Galatasaray Medical Park: Natalia xx, Nilay xx, Deniz x, Calderon xxx, Gökçen x, Lo Bianco xx, (Funda xx, Seray xx, Selime x, Aslı x,)
Setler: 25-23, 22-25, 25-16, 25-16
Süre: 96 dakika (28, 26, 20, 22)


* Bayan voleybolunda sık gördüğümüz garip bir maç oldu.Bu yüzden hiç sevmiyorum bayan voleybolunu.Şaka gibi ya.Şampiyonluğa oynayan 2 takım toplam 29 tane direkt manşet hatası yapmış :)) Biz 11,onlar 18.Biz  servisten 12 kez,onlar 9 kez sayı almış.Gel de yorum yap işte :)) Lise Kız takımları maçı değil ha FB-gs 1.lig maçı.Hem de bu takımlar Şampiyonluğa oynuyor,yetmedi Avrupa da Şampiyonluğa oynayacaklar.

Güle güle bir kaldım maçı izlerken.Komedi filmi gibi.Hele bizde Nihan Yeldan onlarda Natalia Hanikoğlu baş aktrislerdi :)) Nihan tam 6 kez,Natalia 9 kez direkt manşet hatası yapmış :))
* Bizimkiler Pazar gününde kalmışlardı.Oradan aynen devam ediyorlardı.gs'liler bile şok geçirdi bu duruma.3-11'di bir ara maç.Ve mucize eseri seti döndürdük :))
Bu takımın yumuşak karnı,zayıf halkası,zayıf yönü ne derseniz deyin manşeti.Hele Nihan gibi bir liberon varsa tam bir bomba.Her takım İba Kimya,Pursaklar bile sizi zorlar.Ki geçen sezon da çok gördük bu tip  maçları.Zayıf takımlar karşısında bile manşette sallandık.Çok yazdık ama hiç bir önlem alınmadı ta ki CL hüsranı ile yüzleşene kadar.
* Nihan kardeş 3.senedir bu takımdasın da nasıl olacak ? Ne zaman manşette göçmeyeceksin ?
Her hata da tamam tamam benim hatam diye el kaldırmakla iyileşmiyor manşetlerin.
Taraftara oynamakla olmuyor bu işler.Bol çalışmak ve iyi konsantrasyon lazım.
 Bir de Sports TV Spikeri Adnan Paşaoğlu Nihan'ın manşeti çok iyidir ama geniş alan kalıyor diyor.Ya Adnan yeme bizi hepsi arkadaşın diye,komik oluyorsun.
* Manşet belasını iyi servis atarak (rakipte manşette maden çünkü) ve blok tutarak tolere ettiğimiz sürece sonuç aldık,alırız yoksa hüsranlar devam eder.
Sadece Nihan değil tabii Sokolova farklı mı ? Aynı.Logan Tom döndüğünde toparlarsa amenna.Yoksa eyvah eyvah 3.
* 12 servis sayısı,bloklarda da 11-6'lık üstünlük fark yarattı.11-18 manşet hatasından 7 sayılık farkta çok önemliydi tabii.
*Yeon Kim neyse ki biraz durumu kurtardı.Onun da 2 direkt hatası oldu ama % 65(55) ile iyi manşeti.Kız hem manşeti toparlamaya çalıştı hem hücumu yüklendi.
% 55 hücum,3 blok,2 servis sayısı toplam 23 sayı ile en iyi ismimiz oldu.Hem de zayıf bir pasörle yaptı bunları.Gerçi O alışık G.Kore Milli takımından böyle zayıf pasörlerle oynamaya :))
Naz Aydemir döndüğünde umarım işler biraz düzelir.
* Kamil Söz neden Pazar günü hiç bir şey yaşanmamış gibi aynı kadro ile çıktı anlamadım ?
Yedek oyuncular şimdi bile rotasyona giremeyecekse neden transfer edildiler o zaman ?
Güvenilmiyorlarsa nasıl olacak ? Duygu Bal Duygu Bal deniliyor - gerçi ben de pek güvenmiyorum da sorumlu ben değilim,ben transfer etmedim - neden oynamıyor ?
 Neyse ki bu maçta sonradan girdi,çıktılar yaptı Kamil Söz.Tutar tutmaz,önemli olan bir şey yapmak.Antrenörler bunun için var orada.
* Pasör Seda gene kötü başladı,kötü devam etti.Özellikle pasların alçak kalması,ortalarla anlaşaması had safhada ama Pazar maçına göre daha iyiydi bana göre.Ki bu manşetler pasör yiyen manşetler.
* G.Saray takımı ile ilgili maç öncesi yazmıştım.Lo Bianco ve Calderon ile 2 kişilik takım.Yerliler ne verecek diye ? Aynen öyle bir takım gördük.Nesiç benim yazdığım muhtemel 6(7)'ya göre Seray - Deniz değişikliği yapmıştı ama sonradan bu değişikliği yaptı zaten.
Calderon'u pasör çaprazına kaydırmışlardı.Deniz-Natalia-Funda manşete girdiler.
Lo Bianco'yu tartışmak ayıp olur.Pas olayı çok iyi ama kısa boyu rakip hücumlara avantaj yaratıyor.Bugün de bizim Yeon Kim Onun üzerinden iyi ekmek yedi.
Yalnız Rosir Calderon'a bayıldım.Böyle bir oyuncu böyle zavallı bir takıma yakışmıyor,çok lüks.
Müthiş sıçrıyor hatun.İzlemek keyifliydi.% 50 ile 26 sayı.18 manşet hatası yapmış bir takımda bunu yaptığını düşünün.Yani oyun kurulmuyor oynadığı takımda.
 Ancak gs bu kadro ile ancak 4.sıraya oynayabilir.
* Düne göre salondaki taraftar sayısı ve destek bu camianın iki yüzlülüğünün tescilidir,ayıbıdır.
* Bu galibiyetle sanırım 2005'ten beri G.Saray'a karşı üst üste 21.galibiyetimizi almışız.
* Son olarak,her ne kadar Vgstt Dünya Kulüpler Şampiyonasından yorgun  ve umarım moralsiz gelir.(Bastır Nati'li Rabıta Bakü.Başarılar Rabıta Bakü) ama bu oyun ve kadro ile Pazartesi günü onlara karşı işimiz zor.

6 yorum:

cem ağrak dedi ki...

gürol abi maçı dahi izleyemedim eline sağlık

Efsane Mrsiç dedi ki...

Hayırdır abicim.Yaramaz bir şey yoktur inşaallah.
Sağolasın.

medgallis dedi ki...

bugün vgstt rabıta bakü maçını izledim.
tıpkı fenerbahçeyi destekler gibi bakü'yü desteklerken anladım ki, nati'yi daha şimdiden özlemişim.

Efsane Mrsiç dedi ki...

@medgallis
:)) Aynı duygularla izlemişiz.
İntikamımızı aldı Nati :))
Şaka bir yana Rabıta Bakü ezdi geçti.Fena ders verdi kibirli bankacılara.
Nati çok fark yaratmış Bakü'ye.
Geçen sezon rahat yenmişti finalde Vgstt onları.

cem emre dedi ki...

Nati gibi birini kaybetmek çok üzücü.. Kalbimiz onunla olacak.. Bu arada biz bu kadroyla bu sene hiç birşey yapamayız. Nihan'ın bu durumunu görüp hala önlem almayan sevgili yetkililer sağolsun.. İpek te çok kötü.. Bari ergülü bırakmasalardı. sokolovanın natiye tercih edilmesi çok komik bir durum zira bakü banka maçında gördük durumu. Pasör seda zaten facia.. Biz Naz'ın iyi olmadığından onun yerine pasör bulunması gerektiğinden bahsederken Naz'ın yedeği olamayacak bir pasör bulmuşuz.. eee Zülfiye kalsaydı o zaman. Logan, Kim güvenilebilecek iki isim. Spikerin dediğne göre antrenör ( Niye alındıysa artık ) , Tom ve brezilyalı orta ( Aldığımızdan bile şüpheliyim ) kasımdan sonra geleceklermiş.. Gerçekten anlamadım.. Bu kadar uzun süre gelmeyecek oyuncuların ne işi var bizde.. Antrenörde dahil. Neyse.. Erkek takımımıza güvenimiz sonsuz olduğundan bayan takımımızla uğraşalım istedik : ) Kupa maçları ve lig maçları yorumlarınız için çok sağolun.. Eline sağlık Gürol..

Efsane Mrsiç dedi ki...

Çok teşekkürler Sevgili Cem Emre :))
Katkılarına katılıyorum.
Aklın yolu bir :))