21 Ekim 2011 Cuma

Fenerbahçe Grundig Avusturya Fatihi : 1-3 !!!


Fenerbahçe Grundig Erkek Voleybol Takımı, CEV Indesit Erkekler Şampiyonlar Ligi E Grubu'ndaki ilk maçında, Avusturya'nın Hypo Tirol Inssbruck takımını deplasmanda 3-1 yendi... 

Fenerbahçe Grundig Erkek Voleybol Takımı, Avusturya'da oynanan ve setleri 22-25, 15-25, 25-21, 25-16'lık setlerle tamamlanan karşılaşmadan 3-1 galip ayrıldı.

Fenerbahçe Grundig maç öncesinde ülkemizde yaşanan terör olaylarını protesto etmek için ısınma hareketlerini siyah tshirtlerle yaptı ve formalarına siyah band taktı.





* Tebrikler.
* ''FENERBAHÇE GRUNDİG'' olarak ilk galibiyetimiz.İnşaallah daim olur.
Vesile ile bir kez daha Sponsorluk hayırlı,uğurlu olsun.Ali Koç ve Grundig'e teşekkürler.
* Günlerdir beklediğimiz maç TRT  bir kez daha rezilliği ile mundar oldu.Çıldırdım TV başında.
Ne kadar gerildim anlatamam.Zaten başım ağrıyordu,vurdumduymazlıkları deli etti.
Epey kulaklarını çınlattım (!) haberleri olsun.Yok böyle rezillik kardeşim.
Alt tarafı Avusturya'dan alıyorsunuz sinyali Kenya'dan,Nikaragua'dan,Madagaskar'dan değil.
Her sene aynı rezillikler.Beceremiyorsanız almayın yayın hakkını kardeşim.
Zaten TRT HD'den yayın kararı ile baştan falso yaptınız.Herkeste HD yayın izleme imkanı mı var ?
15 tane kanalınız var ayıptır.Hadi Onu geçtik.21.15 oldu yayın yok.Ben bir de ulan servis atma anında mı yayına gireceksiniz 5-10 dakika önce girseniz ölürmüsünüz derken,ne görelim dakikalar geçiyor yayın başlamıyor ve 2 cümle yazı ile bilgi verme lütfunda bile bulunmuyorlar.
Kepazelik diz boyu.Nihayet geldi ve 11-15 öndeyiz.Saydırdım da saydırdım,güzelim maçı gerim gerim gerilerek izledim.Komunist Rusya TV'si değilsiniz.Bu milletin vergileri ile ekmek yiyorsunuz.Adam gibi işinizi yapın.Ayıptır,yazıktır,günahtır.Herkes işini iyi yapacak.
1 kuruş hakkım varsa helal etmiyorum.
* Maça gelirsek ; 
Açıkcası belki bu gerginlikten olsa gerek oyunu beğenmedim.Beklediğimden kötü oynadık.
Hele 3.sette rezil oynadık.İvan Miljkoviç seti resmen hediye etti.4 hücum hatası,2 blokta kalma,2 servis kaçırma tam 8 direkt hata.Bir Dünya yıldızına yakışmıyor.
* 3 tane 32 yaşında çok tecrübeli smaçörümüz var.Karşında ise gençler.Fark hissedilmeli bu tip maçlarda.İvan,Cosko ve Marshall'dan sadece Marshall iyiydi.
* Marshall % 70 gibi harika bir hücum yüzdesi ile oynadı.27/19.Ancak aynı yüzdeyi manşette gösteremedi.27/2.%41(11).% 11 mükemmel manşet hiç yakışmadı.
* Zaten manşetimiz berbattı.68/4.% 54(22).% 22 mükemmel manşet ilerisi için korkutucu.
* Bloklarda da 9-11 gerideyiz.Arslan ve Emre 3'er blokla durumu kurtardı.Rakipte Romen Gavan 5 blokla fark yarattı.
* Emre bence en iyi oyuncumuzdu.% 63 ile hücum,16/10.3 blok,1 servis toplam 14 sayı.
Bugün sadece 1 servis hatası var.İyi :)) Aferin Emre.Cosko 8 sayı iken 14 sayı süper.
* Arslan zaman zaman pas tercihlerinde hata yaptı.Bunda İvan'ı soğutmama,küstürmeme düşüncesi de vardı.Bakıyorum 4  veya orta boşken 2'ye İvan'a atıyor ve blokta kalıyor.
2.sette yalnız Emre'yi ortadan iyi besledi.Sanırım Emre 7-8 sayı yaptı 2.sette.
3 kritik blok Arslan'a 7.2 gibi en yüksek puanı getirdi.
* Servise asıldık haliyle ama gene servis kaçırma hastalığımız hortladı.Tam 18 servis hatamız var.Rakibin 11.7 sayı buradan hediye etmişiz.7 ace'imiz var,onların 4.
* Hücumdaki yüksek yüzdemiz.% 59 ile hücum etmişiz.Ve çok kaçırsakta manşetlerini bozmamız ile kazandık.Gerçekten de bizim manşeti beğenmiyorum beni o ilgilendirdiği için ama rakip çok kötüydü manşette.77/7.% 38(16)
* Kaybettiğimiz sete çok bozuldum.Bu maç 3-0 bitmeliydi.Gevşeme ve laubalilik 1 set hediye ettirdi.Geçen sene sayı,set averajı yüzünden 3.cü bile olup CEV Cup'tan devam edemeyip,4.cü olup elendiğimizi hatırlatayım.Böyle bir rakibi yakalamışken set vermemek lazımdı.
Neyse ki puan vermedik.
* Castallani 2.setin 2.teknik molasında 16-8 öndeyken bile nasıl bağırıyordu ? Maçı yaşamak işte bu.
* Avusturya da gurbetçiler renkli bir atmosfer oluşturdular.Ancak kendi kendilerine eğlenmeleri,maçla ilgilenmemeleri,maçı yaşamamaları dolayısıyla maça etki edememeleri iyi değildi.Sevmiyorum bu anlayışı.Salona giden adam münferit te olsa en azından alkış yapar,ıslık yapar.Grup halinde de bunları daha efektif yaparsınız.
* Maç sonunda Soner'in amigoluk (!) yapması güzeldi :))  Twitter'da hiç selam sabah vermemesi kötü ama :))
* Rakipte Antrenörün oğlu Chrtansky JR'ı beğendim.İyi oyuncu.Brezilyalıları sonradan aldı.
Rodrigo Coelo'yu ise 1 kez kısa süre aldı,hiç oynatmadı diyebiliriz.Yerine Litvanyalı pasör çaprazı Mikeikis oynadı.İtalyan pasör Carletti'yi  de beğendim.
* Diğer maçta Lube Banca ilk seti vermesine rağmen 3-1 kazanmayı bilmiş.
19-25,25-21,25-21,25-22.
Lube Banca'da pasör çaprazı İgor Omrcen 23 sayı,Stankoviç 12,Parodi 11,Kovar 10 sayı.
Novosibirsk'te Lukas Divis 12,Voronkov 11,Aschev 10 sayı.

2 yorum:

Okan dedi ki...

Sevgili Gürol Ağabey,

Öncelikle yazın için teşekkürler.

Lig'e galibiyetle başlamak mükemmel oldu. Burada biraz fikstür avantajı da oldu diyebiliriz. Herhangi bir turnuvanın ilk maçının nispeten kolay bir deplasman olması her halükarda moral avantaj getirir.

TRT her türlü hakareti hakediyor. Bir işi becerseler diş kıracağız ama maşallah küfretmekten dişlerimiz parlıyor. Allahdan Laola 1 imdada yetişti.

Öncelikle maçı izlerken aklım hep geçen yıla gitti. Aşağı yukarı aynı kadro ile -Demeter sağolsun- ne hallere düşmüştük. Şu an oyuncuların sahada duruşları bile geçen yıldan farklıydı.

Tirol takımı, genç olmasına rağmen disiplinli bir takım, ama kapasiteleri belli. Ciddiye aldığı her takdirde herhangi bir Türk takımı ve/veya İtalyan Takımı onları rahatlıkla yener.

Bu fikirler takımın da aklına girmiş olmalı ki biraz gevşek başladık. Buna karşılık rakip takımın bunu değerlendirme gücü yoktu. açıkcası kotam şişiyor diye ilk 2 setten sonra 3.seti canlıskordan takip etmeye başlamıştım ki iş zora girince açtım. Neticede 3-1 kazandık ama "kıl" adamlar olduğumuz için 3-0 bekliyoruz :))))

Tek tek oyuncu analizlerinde sana katılıyorum.İvan rakibe göre oynayan bir adam, diğer maçlarda daha iyi olacağını düşünüyorum. Castellani ve Marshall'ın aynı dili konuşuyor olmaları avantaj.

Castellani, tekrar ve tekrar söylüyorum, bu takım için en büyük şanstır. Geçen sezon sonunda biraz endişelendim, bizim iş bilmez yöneticiler hedef hüdef diye JdBye yaptıklarını yapacaklar diye ama sahip çıktılar. Şimdi faydasını görüyoruz.

Sezon başı itibariyle genel olarak iyi durumdayız. Sadece Kemal Kayhan'ı biraz durgun görüyorum. Geçen sezonki hırsı yok gibi geliyor, senin görüşlerini de duymak isterim. İNşallah Kemal de toparlanır.

Şu anki kadro ve hocamız ile ciddiye aldığımız her maçın favorisiyiz. İnşallah Grundig sponsorluğu da bize olumlu yönde katkılar yapar da başarılarımızı kalıcı hale getiririz.

Selamlar

Efsane Mrsiç dedi ki...

Ben teşekkür ederim abicim.

Haklısın fikstürümüz gayet iyi.

TRT konusu skandal.Ben bilgisayarı çoktan kapatmış maçı heyecanla beklediğim için Laola falan aklıma gelmedi.

İvan konusunda tespitin çok doğru.
Rakibe göre oynuyor.Dün biraz hafife almış gibiydi.

Castellani'yi iyi hatırlattın.Yazacaktım Onu,unutmuşum.2.sette 2.teknik molada 16-8 öndeyken bile nasıl bağırıyordu gördük.Çok farkettirdi çok.Demeter konusunda çok yazdım ,kan değişikliği şart diye geç kaldılar ve Avrupa'dan elendik.

Kemal dediğin gibi durgun.Acaba Fertelli transferi bana güvensizlik mi diye mi düşünüyor,yoksa sakatlığı falan mı vardı ama hiç duymadık sakatlık falan.Milli takımda da yedekti,oradan morali bozuk olabilir ama şu maçta oynaması iyi oldu çünkü ligte yedekti.Kendine gelecek,eski Muhteşem Kemal'i izlettirecektir.

Son satıra katılıyorum.İnşaallah yeni sponsorla artık daha büyük hedeflere koşarız.

Sevgiler - Selamlar.