26 Kasım 2010 Cuma

Fenerbahçe Acıbadem - Norda Foppapedretti Bergamo : 3-0 !!!


Voleybol Avrupa Bayanlar Şampiyonlar Ligi ilk maçında İtalya'nın Norda Foppapedrettı Bergamo Takımını 3- 0 mağlup eden Fenerbahçe Acıbadem lige iyi başlangıç yaptı.. Geçen yılın da rövanşını almış oldu..

FENERBAHÇE ACIBADEM: 3 - N. F. BERGAMO: 0
Salon: Burhan Felek
Hakemler: Karasomir Toderov (BUL)***, Milan Lobosto (ÇEK)***
Fenerbahçe: Pinto xxx, Shashkova xxx, Christiane xxx, Skowronska xxx, Seda xxx, Eda xxx, Nihan (L) xxx, Songül xx, Çiğdem xx, Naz xx
N. F. Bergamo: Fanzını xx, Zambelli xxx, Baldı xx, Vasıleva xx, Nucu xx, Sıgnorıle xx, Carrara (L) xx, Gallızıoli x, Gabbıadını x
Setler: 26-24, 25-23, 25-18
Süre: 70 Dk. (23-25- 22)
İstanbul’un yedi bin kişilik yeni salonu Burhan Felek’i dolduran voleybol severler karşısında sahaya çıkan Sarı-Lacivertliler maçın ilk setine iyi başladı. Teknik molaları 8-5 ve 16-14 önde geçti. Bundan sonraki sürelerde müthiş çekişme yaşandı. Bergamo 16-16’da Fenerbahçe’yi yakaladı. Karşılıklı alınan sayılarla set devam etti. Bergamo skoru 24- 23 lehine çevirdi. Kanaryalar oyunu bırakmadı. İyi bir blokla 24- 24 beraberliği sağlayan Fenerbahçe seti de 26- 24 aldı.
Voleybol Federasyon Başkanı Erol Ünal Karabıyık ve Yönetim Kurulu üyeleri ile Fenerbahçeli Alex, eşi ve 2 çocuğu ile izlediği Fenerbahçe Bergamo maçının ikinci setinde Sarı-Lacivertliler harika bir oyun çıkarttı. Libero Nihan günündeydi çok iyi manşetler çıkarttı. Pasör Naz’ın da bu sette oyuna girmesi takımı rahatlattı. Seda, Eda, Skowronka ve Sokolova’nın blok ve smaçları ile sayılar geldi. Teknik molaları 8-6 ve 16-11 önde geçen Fenerbahçe Acıbadem seti de 25-23 alıp skoru 2-0 lehine çevirdi.
Üçüncü sette de Fenerbahçe üstünlüğü vardı. Teknik molaları 8- 4 ve 16- 13 önde tamamlayan Fenerbahçe Acıbadem maçı da 3-0 alıp Avrupa Şampiyonlar Ligi’ne galibiyet İle başladı.
Salonu dolduran 4 bini aşkın Fenerbahçeli taraftarlar maç boyunca takımlarına destek verdiler. Fenerbahçeli taraftarlar da sporcularda büyük sevinç yaşadılar. Fenerbahçe ikinci maçını30 Kasım 2010 tarihinde deplasmanda Hırvatistan’ın VS Zok Split takımı ile deplasmanda yapacak.


Ze Roberto: Oyundan memnun değilim.
Fenerbahçe Acıbadem antrenörü Ze Roberto bugün oynanan oyundan memnun olmadığını söyledi.
Ze Roberto maç sonrası yaptığı açıklamada‚ iyi oynamadıklarını belirterek‚ Bugünkü oyundan memnun değilim. Özellikle blok - defans uyumumuz yok gibiydi. Oyuncuların bir çoğu takıma geç katıldığından fazla çalışma imkanı bulamadık. Osmokrovicin sakatlığı bizde sıkıntı yaratıyor. Manşetimizde bu yüzden problem yaşadık. Daha fazla çalışıp zayıf olduğumuz manşetimizi de geliştirmeliyiz diye konuştu.

 İstatistikler henüz konmamış.
Bergamo'nun sitesine göre ;

FENERBAHCE ACIBADEM ISTANBUL-NORDA FOPPAPEDRETTI BERGAMO 3-0
(26-24 25-23 25-18)
Fenerbahce Acibadem Istanbul:
Skowronska 12, Guneyligil (L), Dikmen, Shashhova 12, Avici n.e., Pinto de Souza, Tokatlioglu 8, Furst 9, Rasna, Osmokrovich n.e., Erdem 12, Aydemir 3. All. Lages Guimaraes
Norda Foppapedretti Bergamo: Nucu 15, Signorile 4, Alberti n.e., Fanzini 9, Carrara (L), Baldi 4, Gabbiadini, Gallizioli, Rota n.e., Vasileva 9, Sangalli n.e., Zambelli 3. All. Mazzanti
Arbitri: Krassimir Todorov (BUL) - Milan Labasta (CZE)
Durata set: 28’, 25’, 24’
Battute Vincenti: Istanbul 4, Bergamo 3
Battute Sbagliate: Istanbul 9, Bergamo 10
Muri: Istanbul 13, Bergamo 11
********************
  İstatistikler henüz konmamış CEV'in sitesine.O yüzden sağlıklı bir yorum yapmak zor ama merak edip bloga giren çok var.Rekor kırdık.1332 görüntüleme olmuş gün boyunca.O nedenle bir kaç satır yazma gereği duydum.
 TRT Skandalı yüzünden maçın yayını konusunda son ana kadar bilgi sahibi değildim.
TRT HABER kanalını bekledim güya TRT SPOR ama Meclis TV nasıl olsa vermeyecekti.
TRT HABER kanalı 19.30'da çok mühimmiş gibi saçma salak Kadir Çöpdemir'in geveze bir programını yayına soktu.Allah kahretsin sizi dedim ve hemen neti açtım Laola TV'den maçın başlangıcına yetiştim.12-13.cü sayılara kadar izledim,tesadüfen kanal değiştirirken FB TV'den yayınlandığını gördüm ve neti kapattım.Demek son dakikada kulüp girişim yapmış ve sonuç almış dedim.Meğerse TRT TÜRK'te yayınlıyormuş.Onu da FB TV'de bir ara ekrana TRT TÜRK'ten yayını aldıkları belirince öğrendim.3.setin sonlarını oradan izledim,zira Kıvanç her zamanki gibi cır cır cır bayıyordu.Gene de FB TV'nin bu girişimi takdire şayan.Hele ki akabinde Tours - Fenerbahçe maçını vermeleri büyük alkıştı.Onu hiç bir TRT kanalı vermedi.Veya verdiyse bile TRT KÜRT ve TRT ARAP'tan falan bilmiyorum artık (!)
 Adam gibi önceden yayın programını açıklayıpta yayın yapmak çok zor tabii TRT'ye.
Gram hakkımı helal etmiyorum.Allah bildiği gibi yapsın hepsini en tepeden en aşağıdaki elemanlarına kadar.Maçın tekrarını şimdi TRT SPOR (!)'dan izliyorum.
  Bergamo söylendiği gibi genç yedekleri ile gelmiş.İtalya Milli takımında yer alan oyuncuları Lo Bianco,Piccinini,Arrighetti,Ortolani,Bosetti ve Merlo'yu getirmemiş.Ne düşünce ve hesap içindelerdi bilmiyorum ama umarım biz ve D.Moskova grupta başarılı oluruzda hesapları başlarına dolanır.
Gene de en iyi 3.olarak çıkabilirler ayrı tabii.Onu düşünecek duruma gelirler inşaallah.
 Biz ise Nati'nin hafif sakatlığı nedeniyle yerine Seda'yı 4 numara smaçör olarak başlattık.
 Onun dışında beklediğim 6 idi.
 Açıkcası oyunu hiç beğenmedim.Geçiş döneminde kazanmak,3 puanla başlamak en güzeli ama Bergamo'nun bebelerine karşı ilk sette set sayısı attırdık,güç bela kazanabildik.2.sette aynı şekilde zorlandık.Tamam belki rakip oyuncuların durumu bir gevşeklik yaratmış olabilir ama yakışmadı bu kötü oyun.1993 doğumlu smaçör Baldi oynadı yahu benim kızımda 1993'lü.
Biz de ise dünya yıldızları var.
 Yaptığımız basit hatalar hiç yakışmadı.Top öldürmekte zorlandık,savunma ve bloklarda iyi değildik.
Manşette Nati olmayıp Seda olunca iyice zorlandık.Ze Roberto Seda - Songül değişikliği ile çare aradı.Neyseki Sokolova gibi bir tecrübe abidesi yıldızımız vardı da 1.seti kaybetmemizi ve ayıbı önledi.Bergamo'nun bebelerine set verseydik hayal kırıklığı ile başlamış olacaktık.
3 ace olmak üzere 10 hatamız var 1.sette. Bloklarda 3-5 öndelerdi.
 Tecrübe kazandı tek kelime ile.
Seda ne yazık ki bildiğimiz gibi top öldürmede sorun yaşıyor.Bitiriciliği çok eksik.
Blok ve servislerle biraz idare ediyor.Nati veya Sokolova'ya dileyelim bir şey olmasın önemli maçlarda demekten başka bir şey yapamıyorum.
 Nihan bugün daha iyiydi önceki maçlara göre.Manşeti gene aksadı direk hataları az olsa da.Ancak savunmada top çıkaran neredeyse tek isimdi.
 Fürst ilk kez oynadı ve beklediğimiz gibi iyiydi.9 sayısı var.Daha iyi olacaktır.
 Fofao bu maçta biraz zorlansa da gs maçına göre gene takımı iyi oynattı.
Dengeli oynattığı görülüyor.Kasia 12,Sokolova 12,Eda 12,Fürst 9,Seda 8 sayı.
Ze Roberto da maç sonrası düşündüğüm şeyleri söylemiş.
İkili değişikliklerini anlamadım.Çiğdem - Kasia ne alaka ?
Bergamo oyuncularını kutlamak lazım.Nasıl bir sistem takımı olduklarını genç bir kadro ile bile gösterdiler.Pasörleri Signorile ve solak smaçör Baldi'yi,libero Sara Carrara'yı beğendim.
Grubun diğer maçında D.Moskova Split'i rahat geçmiş.3-0 (25-15,25-15,25-16)

İstatistikler nihayet konulmuş ;

2 yorum:

filedefener dedi ki...

Aynı tarz bi yazıyı bende yazdım.
Bergamo bebeleri ilk sette set sayısı attı harika bir yorum bundan daha öte bir yorum olamazdı. 3 sette de eze eze oynamadık.Bergamo niyeti hiç fikrim yok tek aklıma gelen CEV'in bunlara F4 verecegi garantisiyle grup maçlarını bitsede gitsek diye oynamaları.

emre dedi ki...

bergamo'nun 5 direk oyuncusunun oynamamasına karşın böyle zorlanmak hoşuma gitmedi,yani geçen sene hedef şampiyonluktu ama bu sene bence öncelikli hedef final 4'dur,gene bu kupanın bir numaralı favorisi bergamodur,ze robertonun dediklerine katılıyorum,geç toplandık,zaman lazım takıma, ayrıca trt ne yapsın,adamların ellerinde kanal var da yayınlamıyorlar mı !!!!!!!!!!!!! :)