22 Mart 2011 Salı

Açık Mektup'a Teşekkür / Vgstt'yi destekleyen Objektif Fenerliler (!)'e Yuhhh.

   Sevgili Murat Selamlar.
Öncelikle mektubuna teşekkürler.Biraz ilginç bir tarz olacak :)) .Açık Mektup başlığını görünce Murat bizi İstifa'ya mı davet ediyor acaba diye düşünmedim değil :))
Çok güzel yazmışsın.Aslında hiç bir şey yazacak durumda değilim. Bir iki satır karalamak gerekirse ;
 İzlenimlerin için teşekkürler.Aynen  Kerem kardeşim gibi orayı yaşatmışsın.
   Evet şu ana kadar yüz yüze görüşme fırsatımız olmadı ama kalplerimiz her an bir biliyorsun.Pek çok konuda da fikir olarak uyuşuyoruz dediğin gibi.
 Ortak paydamız Fenerbahçe ve Su katılmış değil,objektif değil ,gerçek - fanatik Fenerbahçeli herkes benim için candır.Bu felsefese ile şu ana kadar her platformda paylaşım yaptım.

Arkadaşlarla konuştuğumuz gibi "BİZ TARAFIZ ve OBJEKTİFSEN TARAFTAR DEĞİLSİN TARAFTARSAN OBJEKTİF OLAMAZSIN" anlayışımız var bizim. Olayları sonradan objektif olmaya çalışarak yorumlayabilirsin ama ne kadar objektif olmak istersen iste TARAF olduğun için OBJEKTİF olamazsın.

  Aynen budur işte.
    Ben burada hiç bir okunma,izlenme kaygısı gütmeden taraf olarak hem de çok koyu taraf olarak yazdım hep.Bazı blog ,site sahibi Fenerli arkadaşlar gibi herkesim okusun diye objektif takılmaya çalışmadım.İçimden geçen neyse onu yazdım her zaman.Tepki gösteren de olmuştur ama asla kulak asmadım çünkü hiç bir beklentim,kaygım,hesabım,çıkarım olmadı.Kimi blog,site sahibi arkadaşlar gibi objektif olayım,basında ve TV'lerde görüneyim,oralara kapağı atayım,bir yerlere geleyim derdim hiç olmadı.Mesela biri var,Rıdvan Dilmen objektif yorum yapıyor diye linç ediyor ama kendisi site açıyor aynı şekilde objektif  takılıyor.Bu ne perhiz ne lahana turşusu ? derler adama.Allah herkesin yolunu açık etsin ama biraz da omurga nasip etsin.

  Yorumlarına katılıyorum.Çok fazla da ekleyecek bir şey yok.Zira içim hala acıyor.
Olabilecek en kötü en korktuğum senaryo bir kez daha başımıza geldi.Hep böyle olur FB'de zaten.
  Bana göre bu hüsranın sorumluları ;
1-Ze Roberto,2-Şaşkınova ,3-M.Ali Aydınlar dır.
  Bir takımın hocası ve oyuncuları 2.kez aynı hataları yapıp,aynı şekilde yeniliyorlarsa bunlar için ne denir ? Türkiye kupasında 2-0'dan 5.sette 8-3'ten set ve maç verip eleniyorsun.Bu kez 2-1'den 7-2'den set,maç verip Şampiyonluk kaybediyorsun.
 2.kez aynı hatayı benim bildiğim aptallar yapar.
  Çok kırgınım oyunculara aynen M.Ali Aydınlar gibi.Onun gibi tabii ki çok daha kötüdür.Hocaya değil zira Onu hiçbir zaman iyi bir hoca olarak görmediğim için kırılmam için bir sebep yok.
  Kırgınım dedim ve bu hayatım boyunca geçmeyecek,unutmayacağım.Hele Şaşkınova'yı asla.
O yüzden 2.ligten beri takip ettiğim ve çok emek verdiğim Fenerbahçe Bayan Voleyboluna ve takımı ile ilgili her şey benim için bitmişti.1.travmayı atlatamadan,2.travmayı ise Vgstt'yi alkışlayan,destekleyen ve R.Bakü'yü destekleyen çocuklara küfür eden Objektif Fenerliler (!)'in ihaneti ile yaşadım.Kesinlikle bitti artık.
Meydanı da bunlara bırakıyorum.
 Evet nefret ettiğim bu objektif Fenerliler (!) bir kez daha ne mal olduklarını gösterdiler.
  Benim için bunlar istedikleri bahaneyi uydursunlar ''Fenerbahçe hainidirler''.Bu kadar net.
Fenerbahçe'nin yarıştığı bir alanda Fenerbahçe'nin rakibini destekleyip,kendisini geçmesini istemek herhalde bambaşka bir ruh yapısına sahip olmak  demek benim bir türlü anlayamadığım.
 Yok Türk takımıymış yok ,yok haketmişler,yok Fenerbahçe'nin büyüklüğü bunu gerektirirmiş,yok  bilmem neymiş bık bık bık ötüyorlar.Türk takımı geyiğini geçin.Türkiye'yi Türk Milli takımı temsil ediyor bir.Haketmediklerini kimse söylemiyor ki.Biz de söyledik hakettiklerini ama tebrik etmek başka bir şey.Önce Onlar O Şampiyonluğu hazmetmeyi öğrensinler,sonra bizim büyüklüğümüzü göstermemiz kalsın.
 Öyle hasbelkader voleybolcu olmuş ama sportmen olamamış 2 tane zavallı ikiz kardeşin söylemleri ve tavırları değil tek sebep.Bir kere bu objektif Fenerliler (!) bir düşünsün bakalım Vgstt isminin açılımını,neden bu adı aldılar.Neden ? Sırf Fenerbahçe'yi durdurabilmek için  Vgs ile Telekom 2 takım birleşti.Evet bizim yüzümüzden birleştiler.Bize karşı koyabilmek için.Bize karşı öyle kıskançlık,haset,çekememezlik nefreti içindelerdi ki kulüpler olarak bu duyguları  2 zavallı kızcağızın söylemlerine ve hareketlerinden tezahür etti işte.Poljak,Nikoliç ve başarılı bulduğum Guidetti - Animatör kılıklı diyorum hep,gerçekten öyle biri vallahi :)) - nin söylem ve hareketleri de aynı şekilde.Vgstt bayan voleybolun bjk'sidir.
 Önce kendileri saygılı olacaklar ki saygı duyalım.FB Büyüklüğü böyle boş ,beleş hamaset edebiyatı değildir.  Bizim sayemizde ( hem 2 kulüp birleşti,hem de F4 ev sahipliğimiz sayesinde kendi maçlarını oynadıkları salonda bir nevi ev sahibi gibi oynama avantajı yakaladılar) bu tarihi başarıyı yakaladıkları halde bizim Aziz Yıldırım,M.Ali Aydınlar,oyuncular,resmi site,FB TV  ve Objektif Fenerliler (!)'in kutlamalarına karşı bize bir teşekkür ettiler mi ? Hiç duydunuz mu ?
Bu nezaketi bile göstermeden hem salonda hem sosyal paylaşım ortamlarında bize düşmanlıklarını sergilediler.
 İşte bu vampir müessese'yi destekledi Objektif Fenerliler (!).Bizim maçta bir alkış,bir ıslık yapmayan bedava bilet ve bedava sarı tişörtü giyen bu elemanlar ellerine tutuşturulan Vgstt bayrağını sallayarak desteklediler.
 Binlerce kez yuh ve yazıklar olsun bu omurgasızlara.
 FB'yi bir hafta sonu eğlencesi olarak gören bu anlayış lanet olsun.Hafta sonu ailecek sinema'ya,tiyatro'ya, sergi'ye gider gibi geldiler salona.Hatta dolmalarını bile getirmişler ya yuh artık.Utanmadan bir de bizim cefakar ,her maça giden çocukları da Vgstt'yi desteklemiyorlar diye dövdürtmeye çalışmışlar ,küfretmişler.En içten (!) sevgilerimi (!) gönderiyorum bunlara.
 O Salondaki sosyetik güruh ile birlikte Sözde (!)  Taraftarın Resmi Forumunda da aynı zihniyeti devam ettiren lavuklara da yuhhh olsun.Hele biri var Ankara plakalı  efe diye bir dingil tam sopalık.Hayatımda onun gibi kıl herif çok az gördüm.
 Bu zihniyeti FBA ,İllerbankası,Karşıyaka maçlarında da görmek isteriz.FBA - Vgstt maçında kimi tutacaklar,ne hissedecekler acaba ?

 44 Yaşımdayım.Hayatımda Fenerbahçe'mden başka hiç bir takımı tutmadım,desteklemedim.Aksine yarıştığımız rakiplerimizin oynadıkları takımları tuttum.Biz Spor yapıyoruz,siyaset veya savaş değil.
 Türklük olayına gelince,bilenler bilir Türklük konusundaki hassasiyetimizi ve siyasi duruşumuzu.

Yurt içinde ve yurt dışında rekabet ediyoruz gs,bjk,efes,arkas,ibb,ziraat,eczacı,vgstt ile.Niye ben rakibimi destekleyip,beni geçmesini isteyeyim ki.Ruh hastasımıyım ben ? gs uefa,süper kupa aldı pek çok Fenerli o zaman onları destekledi,efes koraç'ı aldı pek çok Fenerli zaten o zaman Fener'i değil efes'i tutuyordu (futbolda FB'li ama basketbolda efes'li.Fener'in basket takımı yoktu sanki) .Ben 2 kupada da pek çok Fenerli bayram yaptığında o geceler karalar bağladım.Alın işte adamların kupaları var bizim yok.Bu objektifler ne olacak canım,canları sağolasun,bu sene onlar aldı,seneye biz alırız diyorlar.Tabii tabii canım o kadar kolay bu işler.
 6m.avro harcayıp 5 yabancı ile kendi evinde,kendinden 2 kat  düşük takıma kaybedip Şampiyon olamadıysan geçmiş olsun artık.Bir daha çok zor.Zor dedim ama bir yandan da çelişki yaşıyorum çünkü Rabıta Bakü dediğimiz takım ilk kez Wild Card ile katıldığı CL'de bir sürü transferle final oynayabiliyor.Böyle de bir kupa.

 Ezcümle ,her ne bahane,şart,gerekçe ile olursa olsun FB'nin rakiplerini alkışlayan,destekleyen - hakettikleri gerçeğini kabul ederek Murat dediğin gibi ama bu başka bir şey - benim için Fenerbahçeli değildir.
Bu kadar basit benim için.Hele şu rezilliği yapanlar yani üzerlerinde FB forması ve tişörtü ile ellerine Vgstt bayrağı alıp destekleyenler ise benim için ''FB Hainidirler''

   İşte bu yüzden ,ben meydanı bunlara bırakıyorum.Bizim gibi sığ kafalı (!) larla değil bunlarla oluyor.
 Bayan takımı  ile ilgili yazmayacağım bundan sonra.Bitti.Sezon sonuna kadar erkek voleybolu yazacağım,sezon sonunda da bitireceğim.Aynı şeyi bayan basketbol içinde düşünüyorum.Futbol ve Erkek basketbol içinde düşüncelerim aynı.Bıktım,sıkıldım,yoruldum artık.Hele aklımın almadığı bu çiğlikleri görünce iyice nefret ettim.

 Son olarak ; ilginç bir bilgi ve resim paylaşacağım.
 2-3 gündür ve daha önceleri de yaptıklarından dolayı gündemde olan ikizlerden Özge'nin bizim formamızı giydiğini hiç kimseden duymadım,okumadım.Bildiğim bu gerçeği de ilk kez yazıyorum.Millet tabii voleybolu Acıbadem ile 2 senedir takip ettiği için kimse yazmadı,bilmiyorlardı.
 2005-2006 sezonunda Adnan Kıstak hocamız Özge'yi pasör olarak getirmişti.Kiralık oynadı ve sezon sonunda geri döndü.
9 numaralı oyuncu.
Formamızı giymiş,ekmeğimizi yemiş Özge neden bu kadar bize düşman oldu dersiniz ?
 Yukarıda bahsettiğim kurumsal olarak bize duyulan nefretin hezeyanını yansıtan zavallı durumuna düşmüş olmasınlar sakın ?

   Selam - Sevgilerimle Sevgili Murat.

Hiç yorum yok: