4 Şubat 2011 Cuma

Fenervoleybol'a Yapılan Aşağılık Saldırı Üzerine Zorunlu Açıklama.

Bu blogta başladığımız 24.10.2009'dan bu yana hiç bu tip bir başlık yapmadım.
 Yapılan tek tük tek bir oyuncunun hayranlarından gelen eleştiri yorumlarına da yorumlarını yayınlayıp cevap vermeye çalıştım.Ancak kerameti kendinden menkul zurnanın son deliği bir eleman kendini aşmış ve sırf bana ve bu bloga saldırmak için blog açmış ,çirkin ,aşağılık ithamlarda bulunmuş. Sonra da gidip en büyük taraftar forumunda blog adresi vererek ,cevap vermek isterse falan filan diye yazmış.
  Amacı benim ve blogum üzerinden açtığı blogun reklamını yapmak.Kendisine prim vererek istediğini yapmak istemedim ve ne karın ağrısı varsa döksün ve cevaplayayım dedim ama orada olduğu halde tık yok.Blogun ve kendisinin reklamını yapmadan ilk ve son kez bazı şeyler yazacağım.
 Orada milleti meşgul etmek yerine ve bu bloga saldırdığı için buradan cevap veriyorum.
 Nefret ediyorum bu polemiklerden ama zorunlu hale getirdi.

   Şimdi bu eleman bizim yazarlarımızdan Sisley Volley TV'nin 20 Kasım 2010 Cumartesi tarihli şu yazısına ;  DİNAMO MOSKOVA + CARNAGHİ VİLLA CORTESE = POTANSİYEL TEHLİKE
http://fenervoleybol.blogspot.com/2010/11/dinamo-moskova-carnaghi-villa-cortese.html
çok bozulmuş  ve altına yorum göndermiş ve yayınlamıştık.O yorumlarda da haksız ithamlarda bulunmuştu.Akabinde gidip o blogu açmış ve 4 Aralık'ta bir yazı yazmış.Ancak içine oturmuş ki
6 Aralık'ta  Kim Bu Voleybol Duayenleri(!) adı altında çirkin bir ithamda bulunmuştur.
 Halbuki bu eleman aynı şeyleri forumda dile getirmiş ve ben de blog sahibiyim beni mi kastettin diyerek kendisine sormuş ve hayır kesinlikle sizi değil demiş sonrada bana şu özel mesajları
göndermişti ;
(Elemanın daha fazla reklamını yapmamak için ismini vermiyorum herkes biliyor zaten)
  -------------------
................ - gurol1967
25.09.2010 22:21
Merhaba Gürol Bey‚ nasılsınız?


Hatırlarsınız geçenlerde internette voleybol üzerine yazanlarla ilgili bir mesaj yazmıştım. Bu şekilde birkaç kişi mevcut ama bu aralar dikkatimi özellikle çeken biri var. Kamil Çalpala diye biri. Bir blog´u ve bir formspring hesabı var:
Adresleri :
**********
***********
Ayrıca TVF dergisine de yazıyormuş.


Bu adam yazdıklarıyla dikkat çekmeye çalışan biri olarak görüyorum. Bazı kişilere yağ çekiyor‚
bazılarını acımasızca eleştiriyor. Birçok sırlar biliyormuş da söyleyemiyormuş gibi haller takınıyor.
Yazdığı şeylerin bazılarını bize zarar verici buluyorum.


Bu adam kimdir necidir‚ voleybol çevrelerinde bilinen‚ itibar gören biri midir?
Bu blogu ve formspring sayfası çok okunuyor mu biliyor musunuz? Fikrinizi almak istedim.
Teşekkürler‚ görüşmek üzere.
...............
26.09.2010 22:19
Bu adam bazı tiplere yaltaklanarak‚ bazılarıyla da kıyasıya uğraşarak dikkat çekmeye çalışıyor. Son birkaç aydır
sürekli Naz´la uğraşıyor. Şimdi araya başka yazıları girdi‚ ama bir falso daha yaparsa onu forumda afişe edip bir tepki organize
etmeyi düşünüyorum. Bunun gibileri tükürüğümüzle boğmalıyız biz.
Görüşlerin için sağol‚ görüşmek üzere.
....................
26.09.2010 22:22
Anlamadığım birşey de böyle boş adaların nasıl TVF dergisine yazabildiği. bir de bu adam Bedestenli´yle muhabbet etmiş mesela‚ çok yakınız ayağı yapıyor. Kolay mı öyle milli takım hocasıyla samimi olmak. Voleybol camiası çok küçük olduğu için oluyor böyle şeyler.
..................
  Kendisine o dönem Babamı kaybettiğim acılı günümde cevaplar vermiştim.

    Son olarak ise 31 Ocak 2011 tarihinde  Fenerbahçe Acıbadem - İBA Kimya Ted Kolejliler maçı ile ilgili yazdığım yazıdan ve gelen yorumlara verdiğimiz cevaplardan sonra iyice alevlenmiş.
http://fenervoleybol.blogspot.com/2011/01/fenerbahce-acbadem-iba-kimya-ted.html
Gidip  Kim Bu Voleybol Duayenleri(!)-2 başlığı altında direk blog ismi vererek kusmuş evet kusmuş diyorum zira bir kin böyle kusulur.

   Şimdi bu elaman tüm bunları kendisi yazdığı ve blogun sahibi kendisi olduğu halde başka bir isim ile blogta yazmış gibi görünüyor ve  ''Kimin hazırladığını bilmiyorum sadece Deniz olarak tanıtmış kendini‚ buradan birisiyse ve öne çıkıp kendini takdim ederse sevinirim.
Yazarı tanımadığım için temkinli yaklaşıyorum‚ ilerde karşımıza bir müessese aşığı veya Fenerbahçe düşmanı olarak çıkar mı bilmem. Umarım öyle birşey olmaz''

 diye resmen kvırıyor. Blogta Vakıfbank gstt ile ilgili yazı olduğu için belki ileride müessese aşığı veya Fenerbahçe düşmanı olarak çıkar mı bilmem diye kılıf hazırlıyor.
  Uyanık Deniz ismini kullanıyor.Çünkü forumda adeniz007 nickli bir renktaş
voleybol yazarları ya da üstatları?????   başlığı açmıştı.O arkadaşı kullanıyor.
  O 2 yazıda yazdığı tüm cümleleri forumda aynen yazmış (onları bulamadım o kadar mesaj arasında) ve bana gönderdiği mesajlarda belirtmişti.Bal gibi kendisi ama delikanlı gibi ortaya çıkıp bu blog ve yazdıklarım benim deme yüreğini gösteremiyor.Dün geceden beri de kaçıyor,karın ağrın neyse dök dediğim halde sesi çıkmıyor.Niye ? Amacı belli.Benim ve fenervoleybol üzerinden prim yapmak,blogunun reklamını yapmak,aynı zamanda fanatiği olduğu oyuncu hakkındaki eleştirilerimin güya intikamını almak.Yemezler efendi yemezler.
  Şimdi gelelim son yazısındaki çirkin ithamlarına,zırvalarına ;
    Voleybola artan ilgi ile internatin sağladığı imkanları kullanıp voleybol birikimimiz olmadan içi boş teknik yorumlar ,daha çok taraftarlık ve oyuncu hayranlığına dayalı pervasızca yorumlar yazıyormuşuz.Kişileri karalama ve rencide ediyormuşuz da bu eleman bize dur diyecekmiş.
 Klasik Fenerbahçe düşmanı müessese yalakası tiplerin voleybol forumlarında sürekli kıskançlıktan kudurarak dedikleri ''Futbol taraftarlığından gelme alışkanlıkla bilip bilmeden kin kusuyormuşuz''
Voleybolla ilgilenen Fenerbahçe taraftarlarının düzenli olarak takip ettiğini tahmin ettiğim fenervoleybol isimli bir blog var. Blog sahibi düzenli olarak Fenerbahçe maçları ile ilgili olarak yorumlar yazmakta; hangi kritere göre olduğu belli olmasa da bazı oyuncuları ve teknik adamları övmekte; bazılarını eleştirmekte; blogta bir takım istatistiki bilgilere yer vererek yaptığı yorumlara -yanlış da olsa- teknik bir hava katmaya çalışmaktadır
   Eleman bunu yazmış.Şaka gibi.Ulan madem istatistiki bilgi vererek yanlış teknik yorumlar yapıyoruz ,bazı oyuncuları ve teknik adamları ( Burada düşman oldukları Frauke ve Jan de Brandt'ı kastediyor) övüyoruz madem ne diye sıkı sıkı takip ediyorsun ? :))
  Daha sonra kim olduğumuzu bildiği halde bir kere daha kafasına çakacağım da şunu söyleyeyim şimdilik ; ben voleybol bilgim doğrultusunda her maçı tabii ki sağlıklı veri olması nedeniyle istatistiklerden yararlanarak yorumluyorum.(Basketbol ve voleybolda herkes böyle yapar)
 O maçta kim iyi kim kötü onları yazıyorum,eleştiriyorum veya övüyorum.Her yorumcu bunu yapar ne var bunda ? Ama sıkıntı fanatiği oldukları oyuncunun kötü performansının eleştirilmesi.İstatistiklere neden b.k atılıyor.Çünkü orada Naz Aydemir'in -3 ile oynadığı görülüyor da ondan.Bana bu şekilde eleştiren elemanın forumda 1 tek teknik analiz mesajını da göremedik :))

Blog sahibinin ironik bir şekilde kendi takımının oyuncusu olmasına rağmen Naz Aydemir’e karşı nefretinin farkında olmamak mümkün değil.  Söz konusu blogda bugüne kadar yazılan yazıları bir kenara bırakıp sadece geçtiğimiz hafta FB TV'de yayınlanan Naz Aydemir'in konuk olarak katıldığı Filede Fener programında konuşulanlara ve bunun blogda nasıl yorumlandığına bakmak; bu nefreti açıkça ortaya koyacaktır. 

  Son yazımdaki Naz Aydemir'in Filede Fener programında söylediği sözleri eleştiren bölüm ile ilgili uzun uzun masal yazmış.Ben ne demişim ; Gelişme sürecindeki bir genç oyuncu TV'den veya salondan erkek takımı olsun fark etmez voleybol maçını izlememesini eleştirmişim.
Sözkonusu oyuncu  adım gibi eminim dün akşam ilgilenen hepimizin Laola'dan izlediği Pesaro - D.Moskova maçını bile izlememiştir.

   Haaaa şimdi kendi ağzınla yakalandın işte.Bay çok bilmiş ukala ; geçen sezon çok sevdiğiniz Aylin Hanım önderliğinde sırf Naz'ı oynatmadı diye ve yerine oynayan Jan de Brandt ile Frauke'yi linç ettiğinizde aklınız ,vicdanınız nerededeydi diye sorarlar adama ?
 Frauke sizin takımın oyuncusu değil miydi ? Niye hakaret ediyordunuz,geri zekalı,Safinaz,Jan ile ikisine edilen küfürlerde neredeydiniz Paşam ? He o zaman her şey mübahtı değil mi ?
 Kale gibi 2'sinin de arkasında tek ben durdum ve herkese cevaplarını kapak olarak verdiler.
 Aylin Hanım Jan'a yeni hoca geldiğinde bile sallamaktan çekinmedi.
   Sizin tayfa Jan ve Frauke'ye saldırdıkça ben de de refleks oluştu işte belli bazı şeyler de vardı zaten.
 İnsanlar iki yüzlü olmayacak,omurgalı olacak efendi.
 
Blog sahibinin bir magazin habercisi olabileceğini söyleyebiliriz, yukarıda kısaca özetlemeye çalıştığım programdan hiçbir olumlu alıntı yapmayıp; sadece bir cümleyi cımbızla çekerek çarpıtmak ve işine geldiği gibi yorumlamak ancak ikinci sınıf magazin habercilerinin dikkat çekmek için uyguladığı bir yöntemdir. Ama görünen o ki artık voleybolda da bu zihniyetteki nisanlarla karşılaşmak zorundayız.

  Magazinci yaparak çirkin bir ithamda bulunuyor.Aynaya baksın önce genç güzel bir voleybolcu hayranlığı ve sıkı takipçiliği nereye giriyor ?

Çok fazla bir lafa gerek yok aslında. Taraftar kimliği arkasına saklanıp oyuncuları art niyetle eleştirmenin norm olduğu bir ortamda tartışmaya çalışıyoruz maalesef. Bu yazıyı yazarak onlara kıymet vermiş gibi görünsek de asıl amacımız gerçek voleybol severlerin bu ve benzeri zihniyetteki diğer kişilere tamah etmemeleri ve daha nezih bir voleybol ortamı yaratmak konusunda bir uyarıda bulunmak.
   Vah Vah Vahhhhh bu yazıyı yazarak bize kıymet vermiş oluyormuş.Gülmekten koltuktan düşeceğim şimdi.Gerçek voleybolseverler bizim gibileri tamah etmemeleri lazımmış da nezih bir voleybol ortamı yaratmak istiyorlarmış.
 Ulan zibidi sen kimsin ki  ahkam kesiyorsun ?
Ne yaptın Voleybol ve Fenerbahçe Voleybolu için şimdiye kadar ki çıkmış bık bık otorite gibi bık bık ötüyorsun ? Üzgünüm senin adına ki gerçek voleybolseverler seni dinlememişler ki burayı her gün yüzlerce kişi takip ediyor.Nezih ortamı da bulmuşlar galiba ha ne dersin ? :))

 Şimdi bu zibidi ve türevlerine kim olduğumuzu bildikleri halde bir kez daha kendimizi anlatalım bakalım.Anlamazlar ya biz görevimizi yapalım gene de.
  Yaş 44.   7 yaşından beri yani bu elemanın yaşı 37 kadar sene futbol,basketbol ve voleybolun içindeyim.Amatörce oynamışlığım var ama sıkı takipçisiyimdir yıllardır.
 Evet öyle böyle değil ölümüne FENERBAHÇE'liyim.Fenerbahçe'yi bu yaşımı kadar tek bir kez bile aldatmadım.Yani gs'nin,bjk'nin,doping pilsen'in,tofaş'ın,ülker'in,ilaç fabrikasının,vgstt'nin,arkas'ın,ibb'nin yurt içi ve yurt dışı hiç bir maçında onları desteklemediğim gibi rakiplerini destekledim.Avrupa'da bizi temsil ediyorlar geyiğinden de nefret ettim.Avrupa da beni Milli  takım temsil ediyor.Sözde Fenerliler tüm bu saydığım takımları bir veya çok kez desteklediler ,destekliyorlar yani Fenerbahçe'leri aldattılar,aldatıyorlar.Benim rakibim bunlar ve çoğu bana düşmanlık besliyorken ben de aynı duyguları onlara besliyorum.Hele gs için tarifi yok hislerimin ve doping pilsen'i basketbolun gs'si,arkas'ı erkek voleybolun gs'si,ilaç fabrikasını bayan voleybolun gs'si olarak görüyorum ve aynı hisleri taşıyorum onlara da.
 Şimdi,2000 yılından beri internette bu sporları takip ediyorum.2004 yılında da forumlara üyelik imkanı bulduğumdan beri de bir FB Amatör Branşlar Misyoneri olarak çalışıyorum.
 Tevazu göstermeyeceğim Antu'ya Voleybolu ben sevdirdim.Şimdilerde FBA ile insanlar Fenerbahçe'de voleybolu keşfetti ve ilgi göstermeye başladı.FBA taraftarları onlar zaten.
 Biz 2004'te 5-10 kişi Fenerbahçe voleybolunu konuşuyorduk Antu'da.Takım zayıfken biz vardık.Açtığım maç başlığına gene tek ben mesaj yazarak kapattığım  günleri hatırlatırım.
 Antu'da Duayenlik yaptım ve Ana Sayfada Basketbol ve Voleybol Yazarlığı yaptım.
 Daha sonra site,forum kurduk yönettik.Bir sürü sıkıntı çektik ,hepsi Fenerbahçe basketbolu ve voleyboluna +1 kişi daha ilgilenen adam sayısını arttırmak içindi.,
2007'den beri bu adresten,
http://fenerbahcevoleybolu.blogcu.com/archive/2007/2
Sonrasında da buradan Fenerbahçe Voleybolu ağırlıklı yazmaya çalışıyorum.
  Kulübün çoktan bir resmi voleybol sitesi açması gerektiğini düşündüğüm ama yapmadıkları için nacizane bir nebze bu görevi tek başıma üstlendim. Şükürler olsun ki takipçilerimizin sayesinde (sağolsunlar) fenervoleybol tıpkı diğer 3 blogum gibi çok iyi yerlerde.
Tevazu göstermeme gerek yok çünkü herkes bunu söylüyor fenervoleybol blogu bu alanında tektir.
 Onun için istediğiniz kadar çamur atmaya çalışın güneş balçıkla sıvanmaz.

  Hiç bir şey yapmadımsa Fenerbahçe Spor Kulübünde bulunmayan şöyle arşivlik çalışmalar yaptım.
Bunlar bile yeter Fenerbahçe voleyboluna yaptığım katkılara ;

Fenerbahçe Bayan Voleybol Takımının Son 7 Yıldaki Yabancıları ve Takım Kadroları
http://fenervoleybol.blogspot.com/2010/01/fenerbahce-bayan-voleybol-takmnn-son-6.html

Fenerbahçe Erkek Voleybol Takımının Son 11 Yıldaki Yabancıları ve Takım Kadroları
http://fenervoleybol.blogspot.com/2010/01/fenerbahce-erkek-voleybol-takmnn-son-10.html

Şimdi gelelim Naz Aydemir konusuna ;
    Pasörlüğünü yeterli bulmuyorum,fanatik gs'li olması benim için çok büyük eksi ve ilaç fabrikasında bize karşı oynadığı maçlardaki (bugün bizim taraftarların Neslihan'a,Poljak'a,Vgstt'nin ikizlerine yaptıkları hareketler nedeniyle gösterdikleri tepki gibi)   şımarık hareketleri nedeniyle büyük antipati duymuştum.
 Bize transfer olduğunda hiç sevinmemiş ve nötr duygularla karşılamıştım.Ama madem transfer oldu formanın hakkını verirse bize bu saatten sonra desteklemek düşer dedim.
 Ancak geçen zaman içerisinde Jan-Frauke-Naz ekseninde yaşananlar ve oluşturulan hava ,çifte standart,ayrımcılık ve bir tarafı aşırı koruma altına alıp dokunulmazlık kisvesine sokarken (antu forumda Naz ile ilgili olumsuz bir yorum yazın bakalım hemen eksiyi yersiniz) diğer tarafa üvey evlat muamelesi yapmak fena halde canımı sıkmıştı.
 Eleman bir de bana gönderdiği yorumda ırkçılık,kafatasçılık,fişlemecilik yaptığımı söylüyor.
Asıl bunların tillahını siz yaptınız Frauke ve Jan'a be.
  Bonservisine 1m.euro ödenerek büyük fedakarlık yapılmış bir oyuncu bunun karşılığını vermediği için de eleştirdim.Gerçekten de Jan'ın röportajından bölümü koyacağım aşağıya zaten,pasörlük konusunda beğenmiyorum.Eda ondan iyi pas atıyor,blokları paslarından iyi diyorum hep.
 Hep söylenen geyik var ya Eda ile çok iyi anlaşıyorlar diye.Nasıl iyi anlaşma ki her maçta Eda hep havada askıda kalıyor :))

  Jan'ın söyledikleri ; 
   
-Fofao hakkında ne dersiniz, sizce bizim genç pasörümüz Naz'ın kendisini geliştirip o seviyelere gelmesine yardımcı olabilir mi böyle pasör transferleri?
"Biliyorum biliyorum geçen sene nasıl benim Frauke'yi kullandığıma dair eleştiriler yapılıyordu, Türkçe anlamıyordum ama bu ortamlardaki eleştiriler kulağıma geliyordu." Şimdi Naz çok genç ama potansiyeli hayli yüksek bir oyuncu ama bu aşamada kulüp bu hedeflerin altına girmişken sadece bir kişinin omuzlarına yükleyemezsin. Özellikle pasör mevkisi çok kritikken, bu takım ligi,kupayı,şampiyonlar ligini,bu sezon kıtalararası kupayı da almayı hedefliyorken bu olmaz. Naz erken yaşta tecrübe kazanmaya başladı ama bana göre hala potansiyelinin altında, yeterli mental gelişmeyi gösteremedi. Sonuçta maça gelen seyirciler maçtan maça onu izliyorlar ama ben neredeyse 24 saat onlarla birlikte geçiriyordum. Fofao gibi bir oyuncudan birşeyler öğrenmek isteyecek dünyada binlerce oyuncu çıkar. Bu yüzden Naz'ın sabırlı olup sürekli gözlerini açık tutması lazım, Fofao'dan ne alabileceği biraz da ona bağlı, kendisi öğrenmeye çabalarsa olur. Bence belki de sekiz sene on sene sonra Naz'da onlar gibi Lo Bianco gibi bir oyuncu olabilir, ama önünde daha çok zaman var, zihinsel olarak olgunlaşacak, pas yeteneklerini geliştirecek, en stresli anlarda ne yapacağını takımı nasıl idare edeceğini tam tahmin edebilmek güç oluyor, bir an için harika performans daha sonra hatalar olabiliyor.
Dürüstçe söylemeliyim ki o zamanlarda Naz ilk tercihimdi kafamda ama Frauke'yi de iyi tanıyordum,ihtiyaç olduğu anda bütün kapasitesini sergileyebileceğini biliyordum. Gamova ile sezon başlarında Naz'ın paslarında bir uyumsuzluk olduğunu gördüm, ilerleyen zamanda antrenmanlarda ve maçlarda Frauke ile yüksek pas alışverişinde daha uyumlu olup sonuç almaya başlayınca fikrim değişti. Sonuçta bu Gamova yani, elinde onun gibi bir silah varsa ve başarıya gitmek için onu oyuna katmak gerekiyorsa nasıl bir karar verebilirdim ki.


-Yani Gamova size gelip böyle birşey söyledi mi, ben pas konusunda sıkıntılıyım, Frauke ile oynamak istiyorum gibi birşey dedi mi
"Yok kendisi böyle söylemedi ama takımla sürekli beraber olunca hal ve tavırlarından bunu böyle anladım. Bence açık konuşmak gerekirse Frauke o dönem daha iyiydi,gerektiği zamanlar da daha çok katkı aldık, hem düzgün karakteriyle takım içinde sevildi, hem geri plandayken de hep olumlu bir moddaydı, Gamova ile daha uyumlu olmasının yanında; sol el ikinci toplara hücumda çok etkiliydi, taktik servislerde başarılıydı, belli bir defans-blok çabasıda gösteriyordu. İlk başta dediğim gibi bazı oyun kurucular vardır,sayılıdır, bir de topu diğerlerine aktaranlar vardır. Bunlar farklı özellikleriyle ön plana çıkabilirler, Naz'ın da blokta büyük bir becerisi var, zaman ne gösterir bilmiyorum, söylediğin gibi büyük bir potansiyeli var ama kendisi sürekli Fofao'yu takip etmeli. .

-Tabii burada birazda milli takım hayranları onun sürekli oynamasını,ön planda olmasını istiyor ama Fenerbahçe'nin de hedefleri ...
"Evet biliyorum, zaten şu anda ülkenin en iyi genç yeteneklerinden biri olduğundan ilgi büyük ama daha sabırlı olunması gerekiyor,bütün sorumlulukları ona bırakıp, altından kalkamazsa onun için daha zor olur ama burada insanlar voleybola çok farklı bakıyor, çok büyük baskı yaratıyorlar . Ben de oyunculuğum döneminde ilk başlarda neredeyse dört yıl önümdeki as oyuncunun yedeğiydim, o dönemde Belçika'nın en büyük oyuncularından biriydi. Sürekli maçta antrenmanda heryerde onu izlerdim (gözlerini elleriyle faltaşı gibi açıyor) ondan birşeyler öğrenmek için gözlerim hep açık olurdu, hep onunla özel çalışırdım, sabırla arkasında dört yıl bekleyip en sonunda fırsat gelince kendimi gösterebilmiştim"
  Gelelim gs'li olmasına ;
  Prensip olarak FB SPOR KULÜBÜ'nün hiç bir biriminde gs'li dişi bir sinek bile görmek istemiyorum.Aziz Bey varken bu mümkün değil de.
 Elbette sporcu transfer edilirken gs'li ,bjk'li,FB'li olmasına bakılmıyor.Bu bir kriter değil ama ben dikkat ediyorum buna.
 İBA Kimya başlığında yazdığım gibi pek çok örnek verilebilir bu konuda.
 Bazılarını tekrarlayalım ;
  Erkek voleybol takımımızın eski kaptanı Hakan Fertelli bjk'lidir ve oynadığı dönemde eşi voleybolcu Burçin Fertelli ile birlikte çıktıkları bjk tv'de bunu açıkca söylemişti.İşini iyi yaptığı için tek kelime etmedik.
Aynı şekilde şu anki kaptanımız Arslan da bjk'lidir ama işini nasıl hırsla yaptığını - zaman zaman bu yüzden zarar verdiğini - görüyoruz.Arslan en çok tuttuğum oyuncudur.
 Nevriye Yılmaz.gs'den gelmiştir ve gs'li olduğu söylenir ama nasıl işini iyi yağtığını görüyoruz.
Tek bir şey söylemediğim gibi hep överim Nevriye'yi.
 Emre Belözoğlu.Çocukken FB'li olduğu söylenir ama gs'deyken bize ettiği küfürler,gene Tümer Metin'in de bize küfür ettikten sonra gelmesi ve ikisininde kaptan bile yapılmalarını ne kadar içime sindiremesem de performanslarına bir şey diyemiyorum.Tümer 100.yıl Şampiyonluğunda önemli pay sahibir,Emre'nin kendisini ne kadar yırttığını görüyoruz.
En son Kaya Peker.Bize yaptıklarından sonra gelmesini istemedim,nefret ettiğim adamlardan biridir.
 Ama performansı iyi ve bize susmak kalıyor.
  Yani gs'li ve bjk'li istemiyorum tercihen ama geldikten sonra çubuklunun hakkını verdikten sonra tek kelime etmem.
 Naz Aydemir 'den ise aynı katkıyı göremedim kendi adıma.Gören,memnun olan vardır ayrı.
   Mesele bu.
 Ha Naz Aydemir'in gs'li olduğuna inanmaz fanatikleri ,o yüzden bazı bilgileri koyalım.
   Kendi Web sitesinde tuttuğu takım kısmında : gs yazıyordu.Bize transfer olduktan sonra hemen kaldırdı.
 İşte o kısım ;
  
Lakabı:Naz oCadı
Doğum Tarihi/Boyu:14.08.1990/1.86 (aynı boydayızz)
Hobileri:kitap okumak müzik dinlemek fotoğraf çekmek alışveriş yapmak
Tuttuğu Takım:Galatasaray
En Sevdiği...
Kitap:Kurt Seyt ve Shura
Film:Braveheart Gladiator İyilik Bul İyilik Yap Babam ve Oğlum
Müzik:Pop R&B
Renk:Turuncu
Yerler:İstanbul California Kanarya Adaları
Yemek:Patlıcan ve aşure hariç her çeşit yemek
Meyve:Kiraz erik mandalina nektarin elma
Hayvan:köpeğim Tarçın
Parfüm:absolutely givenchy
Markalar:Bershka h&m Nike Mango Pull&Bear Topshop
http://www.tekplatform.com/biyografiler/253177-naz-aydemir-biyografi.html
gs sözlük
http://www.rerererarara.net/sozluk.php?t=naz%20aydemir
eczacıbaşı 'ndan fenerbahçe 'ye transfer olmuş 1990 doğumlu genç pasör. bundan yaklaşık bir iki hafta önce kendi sitesinde tuttuğu takım kısmında galatasaray yazmaktaydı. e haliyle şu anda uçmuş o kısım.
(elmyra - 3 haziran 2009 16:36)

http://fblyz.blogspot.com/2009/05/gs-taraftar-naz-aydemir-fenerbahcemizde.html
GS taraftarı Naz Aydemir Fenerbahçemizde mi?

Naz'ı 2 sene önce yanında bir arkadaşı ile beraber Fenerbahçe Stadı önlerinde bir Fenerbahçe-Galatasaray maçına girmek üzere yol alırken görmüştüm. Resmi sitesinde koyu bir Galatasaraylı olduğunu ifade eden Naz eğer haberler doğru ise daha önce misafir olarak geldiği Fenerbahçe Cumhuriyetine şimdi bir çalışan olarak gelecek. 

Transfer gerçekleşir ve bunun haberi resmi sitemizde yayınlanırsa; Naz'ın sitesindeki "Tuttuğu  Takım" hanesinde gerekli değişikliği ivedi olarak yapması giyeceği formaya ve Fenerbahçe taraftarlarına karşı birinci sorumluluğudur!

*******
Naz Aydemir resmi sitesinde kendisi ile ilgili bilgiler bölümünde FBA'ya transfer olana kadar tuttuğu takım hanesinde Galatasaray yazıyordu. ...

www.gscimbom.com/.../30793-icl-final-four-final-maci-fb-acibadem-2-3-volley-bergamo-4-nisan-sampiyon-bergamo-25.html
 Herhalde bu konuda diyecek bir şeyleri kalmamıştır.

  Son bir şey ;
Bakın Ortaga blogta Jan de Brandt konusunun altına yazılan bir yorum çok ilginç ; 
 varol döken dedi ki...
naz'a formspring'ten jan de brandt sizin için futbolun zico'suydu değil mi diye soru atmıştım, cevaplamadı, ben de çıkardım takip listemden:)


Bildiğim kadarıyla Naz kendi fanlarından gelen her türlü soruya cevap veriyor ama bu soruya cevap vermemiş.Manidar değil mi ?
Neden cevaplamadığı çok açık bence.gs'li kız Zico'dan hele Jan'dan hiç bahsedebilir mi ? :))

 Bir de bu elamanın gs'lilere büyük bir zaafı var.
Naz Aydemir'den sonra FB TV'nin gs'li Muhabiri Aslı Duru'nun da sıkı hayranı ve takipçisi.
 Aslı Duru kim mi ? Hani şu gs tv açılacağı zaman FB TV'deki gs'lilerle birlikte çok sevinen ve msn iletisine ''Yuvamıza Gidiyoruz'' yazan eleman.Ama Hasan Tankaya diğerlerini götürdü,bunu götürmedi ve kaldı.Aynı bayan Doping Pilsen'in Doping ile Şampiyonluğumuzu çaldığı serinin son maçından sonra facebook sayfasında sevinç naraları atmış Doping Pilsen'i büyük bir zevkle kutlamış biridir.
  O Filede Fener programını hiç seyretmiyorum.Geçen o programı da 2 dakika o bölüme denk geldiğimde seyretmiştim.FB TV'de 2 gs'li program yapıyor şaka gibi.Gene bayan basketbol maçından önce gs'li Aslı Duru gs'li menajerimiz Didem Akın ile röportaj yapıyor.FB TV'de bu görüntüler benim midemi bulandırıyor ne yapayım ?

  Her oyuncu eleştiriliyor kimseden bir tepki gelmiyor.Bir tek bu.Ne oyuncuymuş arkadaş yahu ?
 Naz hayranları ,fanatikleri okumayın kardeşim,takip etmeyin bu blogu.
Zorla mı okutuyorum size.Fesuppanallah.

   Evet CEV Bayanlar Şampiyonlar Ligi Değerlendirmesi yapacaktım.Şu kadar saatimi boş yere bu elemanın çirkin ithamlarına ayırmak zorunda kaldım.Yazık zamanıma ama böyle tiplere de meydanı boş bırakmam.
   Ben aynı çizgimde her maçı performanslarına göre değerlendirmeye devam edeceğim.
 Atılan çamurlar vız gelir tırıs gider.Mal Meydanda.

Hiç yorum yok: