14 Şubat 2011 Pazartesi

Fenerbahçe:0 - Arkas:3



FENERBAHÇE: 0 - 3 ARKAS
SALON: Burhan Felek
HAKEMLER: Serdar Nışancıoğlu***, Temel Öneri***
FENERBAHÇE:Coscoviç*, Emre**, Aslan**, Marshall***, Kemal**, Miljkovıc***, Serkan(L)**, Ersin*, Soner*, Burak*
ARKAS: Burak***, Agamez***, Burutay***, Emin***, Hüseyin***, Bravo***, Nuri(L)***, Ceyhun*, Meszaros**
SETLER: 23- 25, 21- 25, 24- 26
SÜRE: 80 Dk. (26- 25- 29
SAYI: 68- 76 RAKİP HATADAN SAYI: 15- 21
SERVİS:70- 74 SERVİSTEN SAYI:6- 7 HATALI SERVİS: 17- 7
HÜCUM:83- 69 HÜCUMDAN SAYI:41- 33 BLOKTAN SAYI: 6- 15
 
  
Söylenecek bir şey yok ya sıkıldım artık.Pazar günümü boş yere gerilerek geçirmek gibi bir enayilik yaptım.Şurası olmasa hiç ilgilenmeyeceğim ve kafam çok rahat olacak.
  Bayan voleybolunu pek sevmiyorum,bu sezonda hiç zevk almıyorum zaten.
(Bazı voleybolseverler (!) de nedense sadece bayan voleybolla ilgileniyor.İlginç )
Erkekler de ''kahır mektubu''
Başladık bir kere bir şeyler yazıyoruz diye mecburen izliyoruz ama gerçekten bıktım artık.Şimdi yarı yolda bırakmak istemiyorum başladığım bir işi.Sezon sonunu iple çekiyorum.
 Çok kötü bir takım var bu sene.Sezon başından beri sabrettik ama artık yeter.Hoca değişti,adamın elinde sihirli değnek yok ki,malzeme belli.O yüzden dedim sezon ortasında geldi adam transfer yapma şansı olmalı,yoksa pek bir şey yapamaz diye.
 Castellani bir şeyler yapmaya çalışıyor,oyuncu değişiklikleri falan ama nafile tabii.
1.setin sonunda Coskoviç yerine Soner'i soğukken birden manşete alması yanlıştı,nitekim Agamez Onu buldu ama çok fazla eleştirmekte doğru değil,en azından bir şey yaptı.
 1.set çok önemliydi.23-21'den seti verince tamam dedim bunlar dağılırlar şimdi 0-3 biter bu maç.
  Nitekim de rakibin en önemli oyuncusunu Serdar Nişancıoğlu ağır bir kararla ihraç etmesi bile bizim ruhsuzları harekete geçiremedi.
 Şampiyonluk adayı bir takım böyle bir maçta sadece 6 blok yapar mı ya ? 6-15 bloklar.
 Bu kadar yeter bunlar için daha fazla bir şey yazmaya değmez.

Hiç yorum yok: