19 Şubat 2010 Cuma

İndesit Bayanlar Şampiyonlar Ligi 12'li Play Off'lar 2.Maçlar Değerlendirmesi

http://www.haber34.com/hr/voleybol-indesit-avrupa-bayanlar-sampiyonlar-ligindeki-takimlarimiz-2335.jpg

 Fenerbahçe Acıbadem - Metal Galati 3-0
Setler : 25-15,27-25,25-20


İşi garantilemek için lazım olacak 1.seti 7-1 öne geçtikten sonra manşette zorlanıp  9-8 yaptırdıktan sonra tekrar gaza basıp setin sonunu ve
6'lı play off'u garantiledik.
2.sete pasör Frauke - Naz değişikliği ile başladık.
Bu set başa baş gitti,çok zorlandık
hatta rakip set sayısı attı ve hakemin tereddütlü bir kararı ile
direkten döndük.
Bana göre bloğumuzdan gitmişti top.3.sette de zorlandık.
Teknik açıdan kısa yorumladığımız üzere Nati ve Eda'nın 5'er bloğu,
Gamova'nın ve  hücumdaki düşük performansımız dikkat çekici idi.
Gamova 12,Eda ve Nati 11'er sayı.MG'de Tocko 13,Nneka 10,Muresan 9 sayı.

Üniversitet Belgorod - Vakıfbank gstt 0-3
Setler : 17-25,16-25,19-25

Rus takımı çok genç ve zayıf bir takım.Hiç zorlayamadılar.
Bizim Anja sanırım ayrılmış oradan ve takımdaki tek yabancı olarak Bulgar pasör  Nenova var.En iyi isimleri kaptan Orlova.
Vgstt'de Neslihan 21,Poljak 13,Kinga 12 
ÜB'de Smirnova ve Komogorova 8,Orlova 7 sayı.
Vgstt bu zayıf rakibe karşı böyle bir maçta bile manşette sallanmış.
50/6.%56(32).Gizem 4,Stam ve Gözde 1'er hata.
9 servis,7 blok sayıları var.ÜB'nin 6 ve 9.
Hücumda Neslihan'a endeksli oynuyorlar.Neslihan'ın form durumu,hastalığı ve
yokluğunda sıkıntı yaşarlar.
 Bu arada herkes bundan sonraki turda Novara'yı elemelerini istiyor çeşitli 
nedenlerle ama ben istemiyorum.
Yok Türk takımıymış,yok bizim için daha iyi rakip olabilirlermiş,yok 2 takımın 
başarısı Avrupa Kupalarında takım sayısı için önemli olurmuş falan filan 
bunların hepsi benim için boş.
 Birincisi nasıl Eczacı voleybolun gs'si ise bunlar da bjk'sıdır benim için.
Nasıl onları  başarısını istemiyorsam bunların da istemiyorum.
Niye rakiplerimin ve de bana düşman gibi bakan rakiplerimin başarılı 
olmasını isteyeyim.
Rekabet ediyoruz,rakiplerimin beni geçmesini niye isteyeyim
yahu.Fenerliler gs'yi uefa'da destekledi de ne oldu ? 
Adamlar en ufak bir tartışmada bizim kupamız var sizin Avrupa'da 
neyiniz var diyorlar.
 Hayatım boyunca içeride ve dışarıda Fenerbahçe'den başka 
hiç bir takımı desteklemedim,nötr bile kalmadım hep rakiplerini tuttum.
Avrupa da beni temsil eden Milli takımlarım  var kulüp takımlarına
ihtiyacım yok Allaha şükür.
Fenerbahçe yoksa da desteklemem.
 Dün Eczacı'nın Rabıta Bakü'ye 3-0 yenilmesine de çok sevindim.
Beter Olsunlar.
Benim mantalitem budur.İster fanatik,ister başka bir şey deyin ben böyle 
bir Fenerbahçeliyim.
Bir takım light Fenerliler gibi futbolda Fenerliyim,basketbolda Doping Pilsen'liyim,Voleybolda Eczacı'lıyım asla olmadım ve olanları da
Fenerbahçeli hiç bir  zaman kabul etmedim

Asystel Novara - Energia Dabrowa 3-0
Setler : 25-18,25-17,25-20


Novara ilk maçta deplasmanda zorlanmıştı ve 3-2 kazanabilmişti.
Evinde beklendiği gibi rahat kazanmış.Pasör Kim Staelens yerine Kirillova oynamış.
Logan Tom 21,Manon Flier 15 sayı,ED'da Gajgal 8,Szczurek 7 sayı.
Hücum yüzdeleri % 47,manşetleri %62 (42).Barcellini ve Libero Zardo 1'er hata.
5 servis (Kirillova ve Barazza 2'şer,Flier 1),11 blok sayıları var.
(Paggi 4,Logan Tom 3 blok.)

Zarechie Odintsovo - Dinamo Moskova 1-3
Setler : 25-20,26-28,22-25,20-25



ZO kendi evinde ilk maçta kazandığı 3-0'ın avantajı ile gerekli seti ilk sette kazanınca sonrası rölanti bir maç olmuş.
ZO böylece rakibimiz oldu.
ZO'da ilk defa Brezilyalı Paula Pequeno en skorer olmuş 17 sayı ile.
Ama sebebi Kosheleva oynamadığı için.
Shmeleva 11,Fateeva ve Bogacheva 10,Walewska 9 sayı.
DM'de Goncharova 18,Gioli 17,Godina 16 sayı.
ZO'nun hücum yüzdesi 38.125/48.11 hata,9 blokta kalma.
Manşetleri 84/5 hata.% 83 (54).
Çoktan aza doğru Fateeva,Libero Kryuchkova,Pequeno,Walewska,
Markova,Bogacheva,2.Libero Razdobarina,Zadan ve Lisovskaya olarak
9 oyuncuyu manşete sokmuşlar.
5 hatayı Fateeva,Kryuchkova,Peqeuno,Walewska,Razdobarina yapmışlar.
 16 blok yapmışlar çok iyi.Walewska ve Fateeva 4'er,Peqeuno ve Bogacheva,
Shmeleva 2'şer,Lisovskaya ve Pankova 1'er blok.
4 servis sayıları var.Walewska,Zhadan,Shmeleva ve Pankova.
En çok servis atan Fateeva.16 servis.4 hata yapmış demek ki servise asılıyor.
8 servis hataları var.4'ü Fateeva'dan,2'si Peqeuno'dan.

Fakro Muszyzianka - Volley Bergamo 3-2
Setler : 21-25,16-25,25-21,5-21,15-8



Bergamo ilk maçı 3-0 alarak zaten avantajla gitmişti.İlk 2 seti de almışlar 
rahatlamışlar ama sonradan 3 set vererek maçı 3-2 kaybetmeleri 
dikkat çekici. Ne olursa olsun maçı vermemeleri gerekirdi.
Fakro da İzabela Zebrowska 25 sayı.
Başka çift haneye ulaşan oyuncu olmamış.
Bergamo da Serena Ortolani 18,Arrihgetti 15,Fürst 11 sayı.
Bergamo da hücum yüzdesi % 40.Manşetleri 88/6.%72(48)
Bosetti 2,Libero Merlo 1,Piccinini 1,Fanzini ve 2.libero Carrara 1 hata.
5 servis sayıları (Del Core 2) ,8 servis hataları var.
12 blokları var.Del Core ve Arrighetti 3'er.12 kez blokta kalmışlar.
Bosetti ve Ortolani 4'er kez.

Scavolini Pesaro - Modranska Prostov 3-0
Setler : 25-18,25-18,25-20



Pesaro ilk maçta deplasmanda da zorlansa da 3-1 kazanmıştı.
Evinde rahat kazanması normal.
Pesaro da Costagrande 18,Senna Usiç 15,Skowronska 10 sayı.
MP'da Oganna 18,Kim Glass 8.
SP hücum yüzdesi % 53.Manşeti 47/3.  %74(55) Libero Elke 2,Usiç 1 hata.
5 blok (Usiç 2), 5 servis sayıları var.

6'LI  PLAY-OFF EŞLEŞMELERİ

http://img411.imageshack.us/img411/2990/85274758.jpg

F4 Tahminlerimi de söyleyeyim.

RC CANNES (EV SAHİBİ)
ASYSTEL NOVARA
FENERBAHÇE ACIBADEM
VOLLEY BERGAMO

1 yorum:

Özgür dedi ki...

F4'te ben Vakıf'ı istiyorum. Novarra geçerse, biz Cannes ile yarı final oynayacağız. Hakemler, lobiler falan engel çıkarabilir. Vakıf'ı rahat geçeriz. Tek korkum orta oyuncularıyla iyi hücum ediyorlar. Bizim de o bölgede savunmada ve blokta sıkıntımız var. Ama manşetleri çok kötü. Bizim de servisimiz en güçlü yanımız. İyi manşet olmadan da ortadan hücum yapamazlar...