19 Şubat 2010 Cuma

FENERBAHÇE ACIBADEM- METAL GALATİ CANLI İZLENİMLERİM !!!!

Küçükçekmece Aile Mahkemesindeki duruşmam nedeniyle maç günü İstanbulda olunca futbol maçını televizyondan izlemek yerine salonda (E:Toroğlu'nun söylemiyle çıplak gözle) Fenerbahçe Acıbadem'i izlemeyi tercih ettim.
Bugün maçı tekrar izledim tvden. Maç sonundaki röportajları dinledim. Naz hafta arası yükleme yapıldığını, ilk seti aldıktan sonra rehavete girdiklerini söylüyor ama bu kötü oyunu anlatmaya yetmez. Başka bir açıklaması var mı bilemiyorum. Ama bir şeyler yolunda değil gibi...
Dün bana göre takımın en iyisi NİHAN'dı. Her topta yapması gerekeni yaptı.Savunma anlamında gösterdiği gayret takımın en iyisi olmasına yetti.
Maça ısınırken takım arasındaki şakalaşmalar maça çok rahat rehavet içinde çıktıklarının bir kanıtı idi adeta. Ancak bazı kişilerin samimilikle laubaliliği karıştırması gibi rahat olmak ile rakibi ciddiye almamayı karıştırdılar bence.
Takımın bu olmadığını gayet iyi biliyoruz. Dün yaptıkları hücumlar bugüne kadar izlediklerimizden çok farklı idi. Gamovanın bu kadar plase yaptığını, blokta kaldığını anımsamıyorum. Aynı şekilde Osmokroviçte hücumda çok pasif kaldı. Hele 2. sette 23-23 berabere iken yaptığımız hücumda Osmokroviç'in plasesi filede kaldığından rakip set sayısı atma şansı yakaladı.
Pasör konusuna gelince; ilk set Frauke iyi idi. Ben dahil herkes hayran olduğu Naz'ın oynamasını istediği için 2. sete oyuncu değişikliği ile başlanması hepimizi sevindirdi. Ancak Naz ne yazık ki iyi değildi. Savunmada gayretli idi. Kendini yerden yere attı. Blok da yaptı. Hatta hücum sayısı bile aldı. Ancak genel olarak iyi değildi.
Yaptığımız hücumlarda top ölmüyor ise bunda pasörün tercihi yanlış demektir.
Ve bana göre Naz dün doğru tercihlerde bulunmadı. Dünkü maçı çok dikkatli izlemeli.
Dün takım olarak kötü idik. Maç sırasında bir ara toparlıyor bir kaç sayı arka arkaya alıyorduk ancak sonra nedense oyundan düşüyorduk. Bu arada rakibimizin gayet iyi defans yaptığı da bir gerçek. Ama hücumda zayıflar. Yoksa daha iyi olurlardı.
2 Turda eşleşmeler yapıldığında birçok kişi Dinamo Moskova ile Dörtlü finale kalmak için tekrar karşılaşacağımızı ancak bu kez işimizin daha zor olacağını düşünüyordu. İlk maçta Odintsovo Moskovayı 3-0 yenince rakibimiz belli olmuştu. Dün mucize gerçekleşmedi ve şimdi dörtlü final için Odintsovo maçları kaldı önümüzde.
2 yıl önce bizi 2 maçta da yenmişlerdi. Gerçi o kadro ile bugünkü kadro karşılaştırıl(a)maz. Ama onlarla görülecek bir hesabımız var. Onları yenip dörtlü finale kalabilecek bir takımız yeterki dünkü gibi değil her zamanki gibi oynayalım. Ve umarım ikinci maç 11 Martta olurda ben de tekrar İstanbula maçı (çıplak gözle) izlemeye gelebilirim.

2 yorum:

Güray Gürsoy dedi ki...

Sevgili Murat bu ne güzel sürpriz.
İzmir'den iş için de olsa İstanbul'a gidip
fırsat yaratıp Melekleri canlı izleyip
ve de buraya aktarman çok güzel olmuş.
Yorumlarının hepsine de katılıyorum.
Ben Naz konusunda objektif yazdığımda acaba
ben mi yanlış gördüm diyordum,senin gibi Naz'ı
çok seven ve tutan bir arkadaşımız da aynı
şeyleri görmüş buna sevindim.
Bir ara top öldüremiyorduk ya ne oluyoruz dedim.
Umarım artık her türlü olumsuzlukları geride
bırakıp son düzlüğe yani Mart ayına sorunsuz
ve vites arttırmış gireriz.

ertugrul_solomon dedi ki...

Naz oynadığı için sevindim ama bu maç pek iyi değildi.En iyi antreman maç oynamaktır boşuna demiyorlar.Bundan sonra cl'de maksimum 4 maç oynayacağız.Bunlarda da yine sanırım Frauke oynayacak.Gamova'yla iyi bir uyum sağladılar.Yalnız Seda'yı da işin içine sokmalı.Onun hücumundanda faydalanmalıyız.Frauke'ye kanım ısınamadı ama napalım, takım başarılı olsunda, varsın o oynasın.Frauke'nin bu takımda yer alması onun için büyük bir şans.Keza Blom'un da öyle.Vasat kariyerlerine bir ŞL şampiyonluğu ekleyebilirler.