15 Mart 2010 Pazartesi

Ereğli Maçı İzlenimleri...

Maçı canlı izledim. Takım aktif dinlenme yaptı.
İlgimi çeken bir iki şey var. Gerçi bu maç kıstas alınmaz ama yine de yazayım:

1. Naz-Gamova görücü usuluyle evlenmiş mutsuz çiftlere benziyorlar. Anlaşamıyorlar. Gamova Naz´ın şu paslarını sayıya çevirebiliyorse çok üst düzey bir çapraz olduğu içindir. Özellikle Gamova 4 numaradan hücum yaparken hep plaseye yönelmek zorunda kalıyor. Çünkü toplar ya çok hızlı geliyor ya da bloğun içinde kalıyor. Arka alan hücumlarında da Naz´ın pasları alçak kalıyor .

Ama Naz Seda ile iyi anlaşıyor. Eda´yla zaten öyle. Bu da sanırım milli takımda uzun süredir birlikte oynamalarından kaynaklanıyor.

Gamova gibi bir oyuncun varsa takımı ona göre kuracaksın. O yüzden Dirickx mecburen birinci pasör olmalı. Ama bizde Türkiye´nin en çok gelecek vaat eden 3 oyuncusu var: Eda-Seda-Naz. Ve bu kızlar en az 10 yıl hizmet verebilir bize. Bence seneye bu üçlüye göre takım yapılmalı. Mesela Seda Naz´la çapraz oynasa Naz-Gamova´dan daha verimli olur.

2. Bugün Naz ve Gamova´yı çok somurturken gördüm. Acaba bir sorun mu var dedim. Ama sonra düşündüm ben de somurtuyorum. Şu saatte maç olur mu diye. Bir de Ereğli gibi takımlar cidden çok hafif geliyor bize. İnsan zevk alamıyor izlediğinden de oynadığından. Sanırım bundandır.

3. Gamova arka alanda oldu mu savunmamız feci aksıyor. Bu normal diyelim. kız 2.02 boyunda. Ama yanında oynayan oyuncunun Gamova´nın bu eksiğini kapaması gerekir. Bugün Nati´nin yokluğundan mı bilmiyorum‚ arka alanımız yol geçen hanıydı. Neredeyse hiç top çıkaramadık. Arkada Seda-Gamova ya da Çiğdem-Gamova oldu mu bayağı zayıf kalıyoruz. Hele Seda arkadayken Blom da blokta oluyor. Onun bloğu da düşük‚ sıkıntı artıyor. Ben hep Seda arkadayken Songül´le değişmesine karşı çıkıyordum manşeti gelişsin diye ama bugün anladım ki mesele manşet değil savunmasıymış.

4. Naz blokta da savunmada da iyi. Bugün iyi servis de attı.

5. Blom şu takımda sırıtıyor. Çok şirin bir kız‚ insanın kötü bir şey diyesi de gelmiyor ama öyle.

6. Seda hücumda harikaydı bugün. Zaten %67 ile oynamış. 13 de sayı yapmış. Manşetleri de fena değildi.

Hiç yorum yok: