18 Kasım 2009 Çarşamba

Teledünya Türkiye Kupası : Ziraatbankası - Fenerbahçe 2-3

 
Çekişmeli maçta Fener güldü!
ZİRAAT BANKASI: 2 - FENERBAHÇE: 3

Salon: Selim Sırrı Tarcan

Hakemler: Nihat Ermihan xx, Yasemin Altıner xx

Ziraat Bankası :Selçuk xxx, Platenik xxx, Fatih Ulusoy x, Celitians xxx, Granvorka xxx,
Fatih Paşaoğlu xxx (Özer xxx, Ender xx, Resul xxx)

Fenerbahçe : Emre Batur xx, Gardner xxx, Ekşi xx, Yasin xx, Coskovic xxx, Divis xxx
(Serkan xxx, Özkan xx)

Setler: 24-26, 21-25, 26-24, 25-18, 10-15

Süre: 123 dakika (29, 26, 29, 24, 15)


zir.jpg
*************
  Aferin takıma tebrik ediyorum.
Maçı seyredemedim.FB TV 20.00 Haberlerinde de öğrenemedim.
Maalesef kendi televizyonumuzdan önemli bir haber öğrenmek yerine abuk subuk
yalanlama haberleri izledik.Skandal resmen.FB TV'yi kınıyorum.
Hasta olduğum için bilgisayarı da çok geç açtım ve maçın sonucunu çok geç öğrendim.
2-0'dan 2-2'ye gelmiş maç.
Normaldir Ziraat iyi takım.3-0'da bitebilirmiş.26-24 kıl payı kaybetmişiz 3.seti.
Maçı şimdi izliyorum.
Belki daha sonra bir şeyler yazarız.
1.set bitti.Adamlar set sayısı attı,oradan döndürdük,seti aldık.
Gardner'in 26.sayısı süperdi.
Celitans müthiş bir oyuncu.
Gardner - Celitans mücadelesi olmuş.
İstatistiklere baktığımızda neredeyse eşit her şey ancak bizim 15 mnşet hatamız
dikkat çekici.5 Divis,5 Serkan,4 Coskoviç.
 Diğer bir fark servis hata ve sayılarında.
 Biz 18,Onlar 14 kaçırmış ama biz 3,onlar tam 9 servis sayısı almışlar.
Neticede çok önemli bir avantaj ile döndük.

Hiç yorum yok: