8 Kasım 2009 Pazar

Natasha Osmokroviç FB Dergisi Röportajı !!!

20091031nat1.jpg


• Kazandığım tüm madalyaları ve kaybettiğim tüm maçları hatırlıyorum

Dünyanın en mutlu insanları sevdikleri işi yapabilen insanlardır. Zaten mesleki başarı da işi sevmekten gelir. Hangi işi yaptığınızın önemi yoktur. Zaten bir işi severek yapıp yapmadığınız da bir şekilde hayatınızın kalitesini etkiler. Fenerbahçe  Acıbadem Bayan Voleybol Takımımızın yeni transferlerinden Natasha Osmokrovic de işini severek yapan insanlardan. Voleyboldan bahsederken gözlerindeki ışığı ve mesleğine olan bağlılığını görmemek imkansız. Natasha; Fenerbahçe Lefter Küçükandonyadis Tesisleri'ndeki herkesin ve takım arkadaşların deyimiyle 'Nati' ile voleybol ve kendisi üzerine sohbet ettik.

 "Profesyonel olmaya siz karar vermezsiniz. Benim düşüncem bu durum ancak küçük bir çocukken en büyük hayaliniz buysa mümkün olabilir. Ama benim spora iyi bir başlangıç yaptığım, sonrasında da dünyanın en iyi sporcuları ve çok başarılı bir antrenörle çalışma olanağım oldu." 

 "Oğlum için önemli olan benimle bir arada bulunması... İyi ve kolay adapte olabilen bir yapıya sahip. Uluslararası bir okula gidiyor. Bir çok milletten, farklı kültürlerden arkadaşları var. İngilizce, İspanyolca ve Türkçe öğreniyor. Ayrıca İtalyanca ve Hırvatça biliyor. Bol bol oyun oynuyor ve çok mutlu. Benim için önemli olan da bu."

 "Adaptasyon konusunda herhangi bir sorun yaşamadım. İstanbul'un büyüklüğü beni mutlu ediyor. Dünya şehri olması beni mutlu ediyor. İstanbul'un bazı yerlerini Tunç ve takım arkadaşlarımla gezme olanağı buldum. Ancak yine de İstanbul'da daha görecek çok yer var. Benim de İstanbul'u gezmek için çok zamanım var."

  "Kariyerimdeki her ayrıntıyı hatırlıyorum. Çok çalıştım ve çok ter döktüm. Kazandığım tüm kupalar, kaybettiğim tüm maçlar. Hepsini hatırlıyorum ve hepsinin yeri bambaşka. Kendimle gurur duyuyorum. Hepsi benim için çok özel. Günün birinde dünyanın en iyisi olduğumun bilinciyle voleybolu bırakacağım. Sonrasında da hayatımda yeni bir yolculuğa çıkacağım."

Hiç yorum yok: