14 Kasım 2009 Cumartesi

Gamova '' Şampiyonluk dışındaki sonuç bizi mutlu etmez''




Fenerbahçe Acıbadem Bayan Voleybol Takımı’nın Rus oyuncusu Ekaterina Gamova, kazanmaya alışık olduğunu, şampiyonluk dışındaki sonuçların kendisini mutlu etmediğini söyledi.

Gamova, Fenerbahçe Gazetesi’nin Kasım sayısına yaptığı açıklamada, ligde çok güçlü rakiplerle karşılaşacaklarını ve onları yenmek için ellerinden geleni yapacaklarını belirterek, ’’Kazanmaya alışık olduğum için beni şampiyonluk dışındaki sonuçlar mutlu etmiyor’’ dedi.
Daha önce uluslararası bir transfer yapacağını hiç düşünmediğini kaydeden Rus oyuncu, ’’Türkiye’de evli olan kız kardeşimle Antalya’ya tatil için gelmiştim. Bir dizi telefon trafiğinin ardından bir günde kararımı verdim ve Fenerbahçe Acıbadem’in teklifi kabul ettim. Fenerbahçe Acıbadem’in Türkiye’nin en büyük kulüplerinden biri olduğunu duymuştum’’ diye konuştu.
Ligdeki ilk iki maçlarının derbi olduğunu ve bunları kazandıklarını kaydeden Gamova, ’’Derbi maçları çok özel maçlardır. Ligdeki ilk iki maçımız derbiydi ve kazanmasını bildik. Böyle maçların atmosferi çok güzeldir. Benim için ayrı bir motivasyon kaynağı oluyor. Rusya’da da derbi maçları aynı atmosferde oynanır’’ şeklinde konuştu


 

Hiç yorum yok: