22 Aralık 2011 Perşembe

Lokomotiv Novosibirsk - Fenerbahçe Grundig : 3-0 (Teslimiyet) !!!



CEV Indesit Erkekler Şampiyonlar Ligi E Grubu 4. maçında, deplasmanda Rusya’nun Lokomotiv Novosibirsk ile karşılaşan Fenerbahçe Grundig, mücadeleden 3-0 mağlup ayrıldı... 


Lokomotiv: 3 - Fenerbahçe Grundig: 0

Salon: Sever

Hakemler: Ahti Huhtaniska xx (Finlandiya), Margus Kupp xx (Estonya)

Fenerbahçe Grundig: Kemal xx, Coskovic xx, Emre xx, Arslan x, Marshall x, Ramazan xx 
(Soner xx, Erden x, Uğur x)

Lokomotiv: Divis xxx, Ashchev xx, Sanches xxx, Biryukov xxx, Millar xx, Butko xxx
(Golubev xxx, Voronkov xxx)

Setler: 25-17, 25-18, 25-15

Süre: 70 dakika (25, 25, 20)

Lokomotiv Novosibirsk mücadelenin setlerini 25-17, 25-18 ve 25-15’lik skorlarla kazandı. Fenerbahçe Grundig bu sonuçla, 4 maçta 2 galibiyet 2 mağlubiyetle 3. sırada yer aldı.




* Beklediğimiz sonuç oldu ama bu kadar kolay teslim olmayı sindiremiyorum.
Tamam Miljkoviç yok,önemli güç kaybı ama oraya sahaya oyuncu çıkaracak kadar gidiyorsanız
savaşın formanın hakkını verin kaybetseniz de önemli değil.
* Fenerbahçe'nin hiç bir branşında ''teslimiyetçiliği'' kabul edemiyorum.
* Geçen hafta sahamızda harakiri yaptık.Tamam çok kötü oynadık,kötü günümüzdeydik bu kez ondan daha kötü oynamayız dedik ama nafile.
* Böyle kafadan teslim olmuş çıkacaktınız madem gitmeseydiniz o kadar yolu.
* Maça iyi başladık.5-8 ilk teknik molayı önde geçtik.Sonrasında pasörümüz Arslan'ın 2 yanlış tercihi ile blokta kaldık ve fark kapandı.Rakip bir seri tutturdu ve öyle bitti set.
 Arslan her zamanki gibi oyundan koptu ve negatif sinerji takıma da yansıdı.
 Adam kendi kendi ile savaşıyor yahu.
Halbuki geçen hafta maç sonrası röportajda ne demişti ; 
-Bugün sahada seni mutsuz eden şey neydi?
Mutsuz değildim. Aslında bugün oyuna bir türlü giremedik. Ben de insanım zaman zaman demorolize oluyorum. Her zaman üst düzeyde olamıyorum. Oyuna girememek benim de moralimi bozdu.
 Eeeee Arslan gene aynısı oldu.Çabuk demoralize oldun ve takımı da etkiledi bu.
* Artık gına geldi.Buna hakkın yok Arslan.
Hoca 1 pozisyon Erden ile değiştirdi ve kenarda seninle güzel güzel konuşuyor.
Sen ne yapıyorsun ? Sert bir şekilde adama tamam tamam diyorsun.O kadar görüntü ki.
Kendini izle istersen tekrarında.
* İvan'ın yokluğunda Emre Pasör Çaprazı,onun yerine de Hakan Fertelli orta oynadı ilk 2 set.
Bu tutmadı 3.set'e Emre yerine geçerek,Marshall ise pasör çaprazı olarak başladı.
Fakat Rus takımının hızını bir türlü kesemedik çünkü kafada kaybetmiştik daha.
* Emre en skorer isim olmuş 14 sayı ile.
* İyi diyebileceğimiz oyuncumuz yoktu diyebiliriz.Sadece Serkan libero olarak direnmeye çalıştı.
* Marshall ve Coskoviç tecrübe ve kariyerlerine yakışmayacak kadar kötüydüler.
Marshall'ın 13 sayısı bir şey ifade etmiyor benim için.Zaten 6 hücum,4 servis hatası ile 10 sayı verdirmiş.
* İvan Miljkoviç ile ilgili de şunu söylemek istiyorum.Ne yazık ki sakatlığına pek inanamıyorum.
Kafamda şüphe var.Geçen yıl da en kritik Tours maçı öncesi hiç bir şeyi yokken maça 15 dakika kala sakatım dedi ve oynamadı.Herkes şok olmuştu.Ayrılmak istedi v.s.
 Şimdi gene en kritik maç öncesi son antrenmanda bileğinden sakatlanmış deniliyor.
Benim bildiğim son antrenman da hele uzun yorucu bir deplasman öncesinde ter idmanı gibi hafif bir antrenman yapılır ,işte servis-manşet çalışılır v.s.Nasıl bilek sakatlığı olmuş ilginç geldi.
 Bilmem belki de soğuk,çok uzun,yorucu Sibirya deplasmanına gitmek zor gelmiştir.Hem nasıl olsa kaybedilecek bir maç için.
 Mijkoviç'i suçladığım yok ama kafamda şüphe oluşturuyor ve güvensizlik oluşturuyor.
* Fazla bu maçla ilgili bir şey konuşmaya gerek yok.Bu maçı kayıp olarak görmek gerektiğini yazmıştım zaten ve öyle görüyordum.Takımın öyle görmeye hakkı yok tabii.
Esas Macerata'yı hedef almalıyız bunlardan ziyade diye düşünüyordum.Haklı çıktım.
Macerata ,Tirol'u zorlanarak 3-1 yenebilmiş.İlk seti Tirol almış.
Biz de onlar kadar direnmeliyiz.Artık şu maçta biraz kimlik sergilesinler.
* Biraz fazla sert oldu ,yüklendim ama insan sevdiğine daha çok sitem eder hesabı oldu.
Çünkü erkek voleybol takımı tüm branşlar içinde en sevdiğim takımdır.
 Tüm branşlar içinde en sahipsiz,en az destek gören ,üvey evlat muamelesi gören takım olduğu da bir gerçek.Ama hem çok iddialıyız,F4 hedfliyoruz deyip bu şekilde mücadele etmemeye,teslimiyetçiliğe kızıyorum.Elimizden geleni yapacağız,gruptan çıkmak ilk hedefimiz deseler hiç sorun değil,hiç bir şey demem ama hedefi yükseltirseniz böyle olur.
 Bu takım son 2 maçta gruptan da çıkabilir,veya 3.cü olarak CEV Cup'tan devam edebilir,lig'te Şampiyon da olabiliriz ancak seneye mutlaka revizyon yapılmalı,yeni yabancılar ve pasörle yeni bir takım kurulmalı.Artık Avrupa da başarı istiyoruz.
 Ha bu 2+1 sistemi ile ne kadar olur tartışma konusu ama F4 hedefimiz diyorsanız bunu bile bile o zaman gereğini yapıp daha iyi takım kuracaksınız.
 Erol Ünal Karabıyık'a buradan en derin sevgilerimi (!) iletmeden de geçemiyorum.
* Novosibirsk maçı öyle ciddiye almıştı ki hocaları Voronkov 2.setin sonunda 2 sayı daha yaklaştık diye 24-18 olunca mola almaktan imtina etmedi ve mola aldı.
* Son olarak ,TRT Spikeri Alper Bakırcıgil gene çok kötüydü.
TRT Voleybolu ciddiye alıncaya kadar bunu yazmaya devam edeceğim.Çünkü benim verdiğim elektrik faturasından maaşlarını alıyorlar.Maliye Bakanının açıklamasına göre bu yıl elektirik abonelerinden 550 milyon TL.gelir elde etmiş TRT.
 1 kuruşumu dahi helal etmiyorum.Zehir,zıkkım olsun.Sadece voleybol maçları ile ilgili değil tabii memnuniyetsizliğim.Tamamen Cemaatin kucağında bir kurum oldu TRT ,adeta STV 2 haline geldiler.Yazıklar Olsun.

Hiç yorum yok: