29 Aralık 2011 Perşembe

ALLAH YETİŞTİ!!!

İnternetten biraz izledim maçı ama ilk setten sonra halen aynı kadro ile oynandığını gördüğüm için sinirlendim ve kapattım sonra forumdan KİM VE NAZ sakatlandı yazılınca merak ettim son seti izledim , oyuncular sakatlanmasaydı rotasyona gideceği yoktu değerli hocamızın.

ALLAH bize acıdı sanırm ;) işin şakası bir yana oyuncularımızı rotasyon ile kullanmamız lazım en azından kolay rakiplere karşı kullanmamız lazım hep aynı oyuncuları yormaya bitirmeye gerek yok pursakları da yenemiyor isek oynamayalım ( rakibi küçümsemek gibi bir niyetim yok yanlış anlaşılmasın ama biz artık bu seviyelerde değiliz.

*Nedir bu KİM i smaçörde oynatma inadı anlamıyorum, anlıyamıyorum tamam KİM gerçekten komple bir sporcu hücumu kadar savunması da çok iyi oynadığı kısa süre zarfında % 71 ile hücıum etmiş 7 sayısı var. % 75 ile manşet almış , % 50 ile mükemmel manşet almış,bu kadar yüksek bir potansiyeli neden ÇAPRAZ da kullanmaz merak ediyorum söylemekten dilim yazmaktan parmaklarım çapraz oldu...haa elimizde muazzam bir çapraz olurda KIM i smaçörde değerlendirme fikrine saygu duyarım

* çaprazımız kaptanımız SEDA 4 set boyunca oynadı. 11 sayısı var % 29 ile hücum etmiş ( 4 bloğa takılmış 4 de hatası var ) 2 blok yapmış ace hiç yok..aslında bence daha fazla konuşmaya gerek yok 31 kez top gelmiş hücum etmesi için LUBA dan sonraki en yüksek ikinci oran.. daha fazla üzücü ve kırıcı olmak istemiyorum o yüzden bu rakamları siz değerlendirin.

*Soko : benim çok beğendiğim bir çok kişi eleştirsede voleybolun efsane oyuncularından ama bu kadar da oynatılmaz ki 34 yaşında bu kadar yormanın ne esprisi var( maç başına mı kontaratı var acaba ;) ) 2 manşet hatası var manşey 56% , mükemmel manşet ( 25%), kendi ayarına göre düşük rakamlar ama 50% ile hücum etmiş 1 ace i var 18 sayısı var. takımın en skoreri olmuş.

* LOGAN TOM : umarım küstürüp göndermeyiz ama kendisi biraz cins de olsa iyi bir profosyoneldir sorun etmeden oynuyor küsmüyor her an hazır tutuyor , böyle bir oyuncu yedek bekliyor ya bütün dünya eminim bize bir tarafı ile gülüyordur. 5 kez manşete girdi % 60 ile hem manşet hemde mükemmel manşet almış . % 50 ile hücum etmiş dışarı atmamış 3 kez blokta kalmış ( aldığı sayılar akıllı plase sayılar da vardı tekrarı izlemek lazım ) 2 ace var sadece 8 servis de , muazzam servis atıyor. smaç servisleri gerçekten çok ama çok güçlü ,hadi lig için 2+1 den dolayı oynatmıyor , oynatamıyor olabiliriz ama AVRUPA da böyle bir smaçörü oynatmamız lazım hem savunma hem zeka hemde servisleri yüzünden , böyle bir oyuncun var ise faydalanacaksın gerisini anlamıyorum anlamak da istemiyorum.

*ortalarımız EDA ve İPEK bugün son derece iyi oynadılar. İPEK in 15 sayısı var % 64 ile oynamış 5 blok bunlar güzel oranlar. EDA 12 sayı ile oynamış hücum yüzdesi düşük ama 5 ace ve 2 blok var bu güzel. NAZ bizim için çok ama çok önemli bir hale geldi. 6 sayısı var bu maçta,

lig maçlarında YAĞMUR , DUYGU gibi oyuncularımızı kesinlikle oynatmalıyız , tamam voleybol sporcu rotasyonu çok sevmez ama diğer oyuncuları da hazır tutmak lazım , Türkiye ligi zayıf bir lig o yüzden bu maçlarda rotasyon yapmamız lazım. avrupa ya gelirsek bu takımda bağırıyor ki KİM SOKO VE LOGAN yan yana oynamak zorunda , KİM çapraz oynamak zorunda Seda iyi niyetli de olsa olmuyor yetmiyor yetmesi de zor saten ben bu konuda ısrarımdan vazgeçmeyeceğim umarım ZE de bir şekilde AVRUPA da TOM ve SOKO nun smaçör KIM in de çapraz oynayacağı takıma döner.

sakatlanan oyuncularımıza geçmiş olsun diyorum

herkese saygılar ve sevgiler.,
Cem AĞRAK

Hiç yorum yok: