29 Aralık 2011 Perşembe

Fenerbahçe Grundig'e ''Maliye Ceza Kesti'' 3-1

Maliye Milli Piyango: 3 - Fenerbahçe Grundig: 1 

Salon: TVF Başkent 

Hakemler: Onur Hoşnut xxx, Kazım Burum xxx 

Maliye Milli Piyango: Gökhan xxx, Şevki xxx, Gjorgiev xxx, Murat xxx, Barış xxx, Boula xxx

 (Mehmet xxx, Ertan ?) 

Fenerbahçe Grundig: Kemal xx, Emre x, Hakan x,Arslan xx, Soner xx, Marshall xxx

 (Serkan xxx, Turgay xx, Ersin ?, Uğur xx) 

Setler: 25-23, 25-19, 25-27, 25-19 


Süre: 94 dakika (25,21,26, 22) 



(ajansspor.com)

**********************
* Nasıl kazandığımızda tebrik ediyorsak,mücadele ederek kaybettiğimizde geçmiş olsun diyorsak böyle ruhsuzca, hiç bir şey yapmayarak kaybedince de en hafif tabirle teessüf ediyorum.
* Her zaman söylüyoruz,yazıyoruz Spor da kazanmakta var kaybetmekte.Yeterki formanın hakkını verin,mücadele edin ama kaybedin mühim değil.Ama bu şekilde sahada bedenleri var ruhları yok bir şekilde bu forma ile boy gösterilmez.Bu formanın hakkını verin lütfen.
* Evet Maliye Milli Piyango boş takım değil.Dişli bir takım.Zaten şu anda İlk 3 sıradaki 22 puanlı takımlarından ardından 21 puanla 4.sırada olmaları bunu gösteriyor.Hakettiler de kazanmayı.
Ama biz sahada hiç bir şey yapmadık ki yahu.Hele seti bırakma,çözülme kabul edilir şey değil.
39 yaşındaki Gökhan Öner,bizde forma şansı bulamayan Murat Aslan hayatlarının maçını oynadılar be.Gökhan Öner de formamızı giymiş bir oyuncu ama her Fenerbahçe maçında nedense süper oynar.Murat Aslan da intikam aldı sanki.
* Teknik bir yorum yapmaya gerek görmüyorum.Ne yazalım ki.İlk 2 set blok-defans diye bir şey yoktu.Bol bol servis kaçırma,kötü manşet,basit hatalar gırla gitti.Marshall 4 servis kaçırmış yazıyor da ben içeri attığı servis görmedim.Kıvanç taa ne zaman kaçırdığımız servis 20'yi buldu demişti,18 yazıyor anlamadım.
* Tek olumlu nokta Uğur Güneş'in oynaması ve başarılı performansıydı.Özellikle etkili servisleri ile  3.setin alınmasında ciddi rol oynadı.11 serviste 2 hata,2 ace'i var.Aferin Uğur.
* İvan ve Coskoviç (Güya ikisi de sakatmış)'ın olmaması ile bu seviyeye düşmemeli bu takım.
* Sorun ne biliyormusunuz ? Takım havasını kaybetmiş.Sıfır konsantrasyon vardı.
Ciddi bir sorun var takımda.Kabak gibi görünüyor dışarıdan.
Bana göre İvan'dan kaynaklanıyor.Ya sakatlığı takımı etkiledi ya sakatlığı (!) takımı etkiledi.
Elimde kanıt olmadan bir şey de söylemek istemiyorum.Ama bir bilek sakatlığı (Ki Sibirya seyahati öncesi son antrenman - hafif,ter idmanı gibi bir şey - da ) nasıl bu kadar sürer ?
15 gün yokmuş.Bileği mi koptu acaba ? Bu adama bir türlü güvenemiyorum nedense.
O yüzden İvan'dan kaynaklı bir sorun yüzünden takımın havası yok diye düşünüyorum.
* Bu beklenmedik mağlubiyetle lider girdiğimiz haftada 3.sıraya geriledik.Arkas-Halkbankası-Fenerbahçe Grundig 22'şer puanda.Set averajı ile 3.sıraya indik.Bu arada yenildiğimiz Maliye de 21 puanla 4.sırada.
* Bir sonraki maç Halkbankası ile.Bu oyun ve mücadele ile hiç şansımız yok.

Hiç yorum yok: