6 Ocak 2011 Perşembe

Fenerbahçe'den bir Hüsran daha 0-3 !!!


Fenerbahçe havlu attı
Fenerbahçe, deplasmanda devirdiği rakibini bu kez geçemedi, Şampiyonlar Ligi’ndeki umutlarını yitirdi.

HAKEMLER:
Alin Mateızer (Romanya)- K.Szmydnski (Polonya)

FENERBAHÇE : Coskovic (6), Emre (5), Arslan (6),Marshall (7), Geric (5), Ersin (5), Serkan-libero (6), Burak (5), İsmet (4)

TOURS: Redwıtz (7), Ngapeth (6), Petr Konecny (7), David Konecny (5), Olteanu (7), Tolar (6), Gonzalez-libero (7), Geiler (5)

SETLER: 21-25, 22-25, 23-25


* Yazıklar Olsun bir kez daha.Defalarca aynı şeyi yazıyoruz bu sezon.
Ömür törpüsü bu takım dedik,hakikaten öyle.
* İşim vardı ancak 2.setin başına yetişebildim,aklım maçtaydı.Gelir gelmez açtım vermişler ilk seti.
(İlk şok.)Baktım kadroya Miljkoviç yok,Ersin var.(İkinci şok.)
Neden yok diye merak ettim uzun süre çünkü maç öncesi meşhur muhteşem (!) kurumsal iletişim kanalları (!) bir bilgi vermemişti.Taa ne zaman sonra TRT Spikeri ''bezgin Bekir'' Birol Reçber lütfetti de (!)  ''belinde ufak bir spazm''dan dolayı oynamıyor dedi.(Üçüncü Şok)
* ''Voleybolun Messi''si (!) Dünya Yıldızı (!) 550 bin euro ile en fazla parayı alan Miljkoviç efendi, gruptaki kader maçına ''ufak bir bel spazmı'' nedeniyle çıkmıyor.Ulan insan  bel fıtığı olsa çıkar sahaya be.Yazıklar Olsun.Adım gibi eminim bir sıkıntı olduğuna.
Ben olsam anında gönderirdim ama  daha Demeter'i gönderemeyen ''Kurumsal Yapı'' (!) elbette buna da yutkunacak ve oturacak.
* Bu Miljkoviç denen eleman şu ana kadar çok kötü olsa da dün olsaydı maçı kazanırdık.
Maçın kaderini etkileyen 1.faktör kesinlikle bu.
İkinci faktör ise Statükocu Demeter dir.Çıldırtacak bu adam beni yahu.
Be birader hadi bu korkak (!) İvan yok,pasör çaprazı niye Emre'yi oynatmazsın ?
Ersin % 40 ile 10 sayı yapsa da kapasitesi belli bir oyuncu.Emre Milli takımda 35 sayı yapmadı mı pasör çaprazı olarak ? Olacak şey değil ya nasıl düşünemez bir hoca bunu.
Emre pasör çaprazı,Kemal orta oynar biter bu iş.Veya Ersin'i orta oynat ama kesinlikle Emre pasör çaprazı oynamalıydı.
* Aziz Yıldırım'ın 13 senede antrenör harcamaktan milleti bıktırıp,eleştirilerden kurtulmak için  saçma salak ''Kurumsal Yapıda artık sezon  içerisinde Antrenör göndermek yok'' klişesi yüzünden takımda kalan ve takımın önünü açmak için kendisi istifa etmeyecek kadar çapta biri Demeter.
Çoktan istifa etmesi lazımdı.Burada Belgorod maçı son şansı,kaybedersek bırakmalı dedim ama bırakmıyor adam.Hiç mi onurun yok be hocam ? Hadi Aziz Yıldırım kulübü değil kendisini düşünüyor,sen niye onurluca çıkıp olmuyor,takımın önünü açmak için bırakıyorum demiyorsun ?
 O kadar bitmişki Demeter,Ersin'i çıkarıyor genç İsmet'i alıyor,servis geçiyor,tekrar çıkarıyor.
Ne yaptığını anlayabilen beri gelsin.Blok için desek ne  alaka ?
* 3.olup CEV'den devam etmek için ( En iyi 3.olmak çok çok zor zaten) Treviso'yu orada yenmen lazım.Nasıl olacak bu zihniyet ve anlayışla ? Yazık.
* Yazacak çok şey var da değmez.İlk yarı değerlendirmesi yapacaktım,hiç içimden gelmedi.
O kadar soğuttular insanı.
* Takıma destek veren 10-15 kadar vefakar taraftarı kutlamadan geçmek istemiyorum.
* Tours takımı bu kupalarda tecrübeli bir takım.Fena takım değil ama yenilmeyecek bir takım da değil.
İlk maçta orada yenmiştik,Brezilyalı pasörleri Redwitz oynamamıştı.Dün oynadı ve fark yarattı.
Antrenörün oğlu Earwin Ngapeth tek dişe dokunur oyuncu.
Ancak takım olarak çok çamurlar.Her pozisyona itiraz ettiler,gıcık ettiler.
* Baş hakem de salağın tekiydi.Saçma sapan kararlar verdi,çoğu aleyhimizeydi.

Hiç yorum yok: