29 Kasım 2011 Salı

Fenerbahçe Universal - Dresdner SC Maçı Öncesi !!!!





      Beklenen gün nihayet geldi ve Sarı Melekler Avrupa Sahnesine çıkıyor.
 Öncelikle Fenerbahçe Universal için 2011-2012 CEV Bayanlar Avrupa Şampiyonlar Liginin 
Hayırlı olmasını diliyorum.İnşaallah sakatlıksız,kazasız belasız bu kez ŞAMPİYONLUK KUPASI ile bitecek başarılı bir sezon olur.
 İlk rakibimiz bu sezon ilk kez Şampiyonlar liginde oynayacak Almanya'nın Dresdner SC takımı.
  Almanya Ligi (Bundesliga) finalinde kaybettikleri Schweriner SC ile birlikte ilk kez Almanya'yı temsil edecekler.Schweriner SC biraz önce biten maçta kendi evinde beklendiği gibi Eczacıbaşı'na 1-3 yenildi,ancak set alması ve zorlaması dikkat çekiciydi.
 Dresdner SC'nin geçtiğimiz sezon finalinde kaybederek 2.olduğu rakibini bu sezon 26 Ekim'de oynadıkları maçta sahalarında 3-0 (25-21,25-23,25-18) yendiklerini hatırlatalım.
 Bu sezon onlardan daha güçlü bir takımlar.
  Dresdner SC eski Doğu Almanya şehri Dresden'in takımı.
Dresdner SC 1898.png
1898 yılında kurulan Dresdner Sport Club futbol olarak faaliyet gösteriyordu.Birleşmeden önceki son Şampiyon takım.Birleşmeden sonra çeşitli adlarda yeniden kurulmuş,sonra ayrı bir futbol takımı olarak yerel liglerde mücadele etmiş,2007'de futbol kulübünün iflas etmesi üzerine yeniden tek kulüp haline gelmiştir.Halen Futbol,Voleybol,Atletizm branşlarında faaliyet göstermektedir. 

TAKIM KADROSU
Antrenörleri
Alexander Waibl



YENİ TRANSFERLERİ
Anne Matthes.
Eski oyuncuları İtalya'nın A2 takımlarından Master Group Matera takımından yuvaya döndürüldü.Önceki sezon da Yoga Forli takımında oynamıştı.
1984 doğumlu ve 1.82 boyundaki Smaçör İtalya macerasına atılmadan önce bu takımda 7 yıl oynadı.Dönüşüne kulüp çok seviniyor.Son Avrupa Şampiyonasında Alman Milli takımında yer aldı,sonradan oyuna dahil olduğu maçlar oldu.


Robin de Kruijf.
20 Yaşındaki genç Hollandalı Orta oyuncu Hollanda'nın Amstelveen takımından transfer.1.93m.
Son Avrupa Şampiyonasında Hollanda Milli takımının 14 kişilik kadrosunda yer aldı.
Bazı turnuvalarda da Hollanda Milli takımında oynadı.


Judith Pietersen.
22 Yaş,1.92m.boyundaki  Hollandalı Pasör Çaprazı da Hollanda'nın Amstelveen takımından transfer.Hollanda Milli takımının 20 kişilik geniş kadrosunda yer alıyor ve bazı turnuvalarda oynadı.


Femke Stoltenberg.
20 Yaşında.1.90m.boyundaki Hollandalı Pasör de aynı takım Amstelveen den transfer.
Femke de Hollanda Milli takımının 20 kişilik geniş kadrosunda yer alıyor.


YABANCI OYUNCULARI
Kadrolarında 5 yabancı oyuncu var.Yukarıda bahsettiğim 3 yeni Hollanda'lı ile birlikte 2 tane de ABD'li var.



Anna Cmaylo (25 Yaş-1.91m-Pasör Çaprazı)
Tesha Harry  (30 Yaş-1.88m-Orta)
ALMANYA MİLLİ TAKIM OYUNCULARI

Pasör Mareen Apitz ( 24 Yaş-1.83m)
Libero Kerstin Tzscerlich (33 Yaş-1.79m)
Smaçör Anne Matthes (26 Yaş.1.82)
 Milli takım kadrosunda yer alan bu 3 oyuncudan sadece Libero Tzscerlich direkt oynuyor.
Apitz bilindiği gibi 1.Pasör Kathleen Weiss'in arkasında 2.pasör.Ancak bazı maçlarda direkt veya sonradan oynadığı da oluyor.Anne Matthes'te yedek smaçör konumunda.


Bu Sezonki Maçları ; 
Almanya Voleybol Ligi (Bundesliga)
14/10/2011 VFB Suhl - Dresdner SC :3-2 (21-25,25-14,25-16,19-25,15-10)
19/10/2011 Dresdner SC - VFB Suhl : 1-3 (20-25,25-17,21-25,19-25)
22/10/2011 Köpenicker SC - Dresdner SC :0-3 (23-25,14-25,21-25)
26/10/2011 Dresdner SC - Schweriner SC (Eczacıbaşı'nın rakibi) : 3-0 (25-21,25-23,25-18)
29/10/2011 Dresdner SC - Alemannia Aachen : 3-0 (27-25,25-19,25-14)
27/11/2011 Dresdner SC - Zurich Team VCO Berlin : 3-1 (25-15,25-15,25-27,25-15)


Almanya Voleybol Federasyonu Kupası (DVV Pokal) 
23/11/2011 VV Grimma - Dresdner SC : 0-3 (21-25,21-25,19-25)


Son Lig maçında Zurich Team VCO Berlin takımını 3-1 (25-15,25-15,25-27,25-15) yendiler.

Şu kadro ile oynadılar ; 

LINEUPS





SUBSTITUTES







PUAN DURUMU


İdeal 6 (7)
Pasör : Apitz
Pasör Çaprazı : Anna Cmaylo (Pietersen)
Smaçörler : Matthes - Thieme  (Sperl)
Ortalar : Robin de Kruijf - Harry (Karg)
Libero :Tzscherlich  



  Takımın son durumu şöyle ; 
Apitz ve Tzscerlich Dünya Kupasında yorgun dönmüşler.
Sptehanie Kestner (Smaçör),Nicole Schröber (Smaçör),Tesha Harry (Orta),Magdalena Gryka
sakat ve getirilmediler.
  Pazar günü oynadıkları son lig maçında şu 6(7) ile oynamışlar ; 
Pasör : Gryka
Pasör Çaprazı : Pietersen
Smaçörler : Matthes - Thieme  
Ortalar : Robin de Kruijf - Karg
Libero :Sperl

 Apitz ve Tzscherlich'i dinlendirmişler.Apitz'in yerine 17 yaşındaki Polonya asıllı Alman Magdalena Gryka oynamış.Libero Tzscherlich'in yerine smaçörlerden  Sperl'i oynatmışlar.

 * Bizim ve Rabıta Bakü'nün gücünü kabul ediyorlar.Gruptaki hedefleri 3.sıra için Mulhouse ile çekişmekmiş.

  Bu akşam izlediğim bunlardan bence daha zayıf diğer Alman takımı Schweriner SC ,Eczacıbaşı'nı 1 set hariç çok zorladı,zaten 1 set almayı başardı.O takımda tanınmış isim olarak sadece Alman Milli takımının 2.liberosu Thomsen ve Hırvat Milli takım Smaçörü Topiç vardı.
Dresdner SC'de ise yukarıda verdiğim bilgiler den görüldüğü gibi her ne kadar her zaman direkt oynamasalar da 3 Alman Milli,3 Hollanda Milli,2 ABD'li (biri bu maçta oynamayacak) var.

 Şu 6(7) ile çıkacaklarını tahmin ediyorum ; 
Pasör : Apitz
Pasör Çaprazı : Cmaylo veya Pietersen
Smaçörler : Matthes - Thieme  
Ortalar : Robin de Kruijf - Karg
Libero :Tzscherlich

  Bizim ise tahmini şu 6(7) ile çıkmamız bekleniyor ; 
Pasör : Naz
Pasör Çaprazı : Yeon Kim
Smaçörler : Liuba - Tom
Ortalar : Eda - Fabiana
Libero :Merve

  Fabiana ve Tom yeni geldiler.Antrenör de gelecekti bilemiyorum geldi mi gelmedi mi ?
Takım tam kadro olarak sayılı antrenman yapabildi.O yüzden Logan Tom direkt oynatılır mı yoksa Seda oynar,Yeon Kim gene Smaçör'e geçer mi bilemiyorum.Bu ihtimal de var.
 Fabiana'nın Eda'nın yanında oynayacağını tahmin ediyorum yeni gelse de.
  Kişisel fikrim ne kadar yeni olurlarsa olsun rakipte zayıfken bir an önce takımla kaynaşma ve uyum sürecini atlatma için banko oynatılmalılar. 
  Bu maçta ağır favoriyiz.Rakip bizim dengimiz değil.Ancak hiç bir maç oynanmadan kazanılmaz.Kaldı ki kendi çaplarında iyi kadro oluşturmuşlar.
 Bu sezondan çok ümitliyim.Kadro geçen yıla göre bence daha güçlü ve dengeli.
3 yeni transfer isim olarak çok iyi.Ki Yeon Kim zaten katkısını gösterdi.Tom ve Fabiana'nın da göstereceklerini düşünüyorum.
 Kadro olarak ta daha geniş,alternatifli bir kadroya sahibiz.Ancak bir kaç sıkıntı var.
   Pasör mevkiinde Naz Aydemir'in alternatifi çok güçlü değil.Kaldı ki ilerlediği görülmekle birlikte  Onun da istikrarsız maçları olabiliyor.
  İkinci sıkıntı doğurabilecek mevkii de Libero.Nihan olmuyor.Merve formayı kaptı ve bana göre gayet iyi.Manşette biraz daha konsantre olursa çok daha iyi olacaktır.
  Bir diğer sıkıntılı yer olarak Antrenörü görüyorum.Ze Roberto'nun teknik olarak katkısından zaten emin olamıyorum,maçtan 2 gün önce (eğer geldiyse tabii) gelecek kadar iş ahlaklı biri bana asla  güven duyurmuyor.
 Umarım endişelerimiz yersiz çıkar,yanılırız da başarılı oluruz.

  Yarın ki maçla başlamak üzere tekrar başarılar diliyorum takıma.

2 yorum:

sulozgul dedi ki...

Sevgili Gürol kardeşim,ben de seninle aynı fikirdeyim.Hem bu maçın,hem de şampiyonanın favorisiyiz.İnşallah bu kez başaracağız gibime geliyor.Akşam bakacağız,salona kaç kişi gelecek.Eğer bu takımın başarılarını futbol takımı yakalasaydı inanın biletler çıkmadan tükenirdi.İsterdim ki bu akşam maç bileti almak için erkenden kuyruğa gireyim ve zorla da olsa biletimi alayım.Ama biliyorum ki böyle bir şey olmayacak ve salona saat kaçta gidersek gidelim elimizi kolumuzu sallaya sallaya gireceğiz ve bir avuç seyirci ile maç izleyeceğiz.Keşke yanılsam.Erkek ve kadın takımları görevlerini tam anlamı ile yerine getirmeye çalışmalarına rağmen taraftarlar taraftarlık görevlerini maalesef yerine getirmiyorlar.Biliyorsunuz daha önce de yazıştık seyircinin oyuna katkısı bu salon sporlarında çok fazladır.Neyse fazla başınızı ağrıtmayayım.Akşam çubuklu formam,atkım ve rakip servis atarken iğrenç bir ses çıkaran düdüğümle ihtiyarlar heyetindeyim.Sana da tv.de veya internette iyi seyirler.(dün akşam Eczacı'nın maçını internetten trt HD den net bir şekilde seyrettim.Linkini biliyormusun bilemem ama ben gene de vereyim:http://www.trt.net.tr/Canli/canli.aspx?kanal=TRTHD&slv=0 Sevgi ve saygılarımla.Süleyman Özgül.Ataşehir.

Efsane Mrsiç dedi ki...

Süleyman Abi Merhaba.
Hayırlısıyla yeni bir Avrupa macerasına başlıyoruz.İnşaallah bu kez olacak :))
Erkek takımımızdan daha fazla seyirci olur mutlaka ama istediğimiz dolu salon konusunda ümitsizim.
Bizim yazdığımız fenerbasket forumundan bazı kardeşlerimiz de gidecek maça.Sizinle de tanışırlar umarım.
Şurada sizden bahsettim :))

http://forum.fenerbasket.com/viewtopic.php?f=21&t=1505&start=30

Teşekkürler abi size de iyi seyirler ve kolay gelsin :))

İzledim Eczacı maçını abi,ben de Teledünya Digital Platformu var TRT HD'yi izleyebiliyorum.

Selamlar - Sevgiler.