9 Şubat 2012 Perşembe

Asseco Resovia - Fenerbahçe Grundig : 3-1 (Buraya Kadarmış) !!!

* Maalesef olmadı.Beklediğim bir şeydi.
İlk maç öncesi yazdığım yazıda bunu şöyle belirtmiştim zaten ;

* Şansımızı onlardan az görüyorum.Bunun sebepleri;teknik olarak aşağıda değerlendireceğim gibi avantajlarının daha fazla olması,bizim bir türlü güven vermeyen oyun yapımız ve  ikinci maçın orada oynanacak olması.
Olası bir Altın Set'in şu taraftar ve atmosfer önünde oynanacak olması.


Sonuç olarak ; zor bir eşleşme.Fazla umutlu değilim.Şansları bizden yüksek.
% 40-% 60 diyebilirim.Umarım bizimkiler beni yanıltır ve turu geçerler.
Başarılar diliyorum takımımıza.
* Üzülerek söylüyorum ki öngörüm gerçekleşti.Adamlar şurada izleyebileceğiniz gibi hiç susmayan arı kovanı gibi bir salon ortamında avantajlarını iyi değerlendirdiler.
 * Gene korktuğumuz set içindeki keskin iniş-çıkışlarda başımıza iş açtı.
Kafa kafaya götürdüğümüz setleri sonlardaki basit hatalarla vererek elendik.
Hele setleri 1-1 yapmışken 3.set'te 16-11 teknik molaya önde girdikten sonra o seti koparamayıp 20-20'de yakalanır ,29-27 ile seti kaybedersen tabii ki elenirsin.
Kırılma anı bu set'ti.Bu seti alsaydık tur % 90 gelmişti.
2.set'te de aynısı olmuş.Gene 16-11 önde girmiş ve 21-21'de yakalanmış neyse ki 25-23 kazanmıştık.Ders almazsan olacağı bu olur.
* Bloklarda 7-14 gibi yarı yarıya farka rağmen en güçlü oldukları etkili servislere önlem alamazsan bu avantaj çöpe gider.Servisten 9 sayı almış adamlar.Yani 9 direkt manşet hatası yapmışız.
* Uzatmaya gerek yok.Canları sağolsun diyoruz ama böyle diye diye setler,maçlar,kupalar gidiyor.
* F4 hedefi ile yola çıkıyoruz dediğin sezonu 2.numaralı kupadan da elenerek bitiriyorsun.
Bir Avrupa kupasına 2 adım kalmışken böylesi ne kadar acı :((
* Tribün videolarını izleyen Fenerbahçe'liler acaba utanır ve ders alır mı ?
* Tabii 2+1 ucubesi ile önümüzü kesen Erol Ünal Bey'de artık kına yakabilir.
Bir selam da ona gönderelim.
* Son olarakta ; bu maçın yayınlanmaması tam bir skandaldır.
Voleybol ülkesi dediğimiz Polonya'da hiç bir TV kanalı mı yayınlamaz böyle bir maçı ? Bilerek kamufle amacıyla olabilir diye düşünüyorum.Çünkü İnternet çağında dünyanın her yerinden her spordan maç izlerken bu maçın izlenememesi de çok enteresandı.Amaçlarına ulaştılar.

Hiç yorum yok: