4 Ekim 2010 Pazartesi

Filenin Efendileri Polonya'da 1 Set Farkı ile 2.Oldu.


Takımımız Polonya'da katıldığı Jan Strzelczyk turnuvasında 1 set farkı ile 2.oldu.

İlk gün İtalya'nın Copra Piacenza takımına 3-2 yenildik.

Copra Piacenza:3 - Fenerbahce:2
(23/25 - 25/20 - 20/25 - 25/20 - 15/11)
Copra Morpho Volley
All. Angelo Lorenzetti
Gonzales, Nillson, Tencati, Semenzato, Zlatanov, Popp, Castellani (L), Piano, Boschi, Ruiz, Perazzolo, Massari,
Fenerbahce Istanbul
All. Gyorgy Demeter
Eksi, Ersin, Geric, Emre, Marshall, Tomi,Serkan (L), Yavuz, Cevikel, Kayhan, Kartaltepe, Kurtar. 

 
 2.gün ev sahibi Polonyanın  takımını 3-1 yendik.

Asseco Resovia - Fenerbahce Istanbuł 1:3
(22:25, 25:20, 22:25, 18:25)
Asseco Resovia: 

Baranowicz, Józefacki, Akhrem, Buszek, Grzyb, Perłowski, Głód (l) oraz Kosok, Mika, Ilić
Fenerbahce Istanbuł: 

Eksi, Ersin, Marshall, Cosković, Gerić, Batur, Serkan (l) 

3.gün Alman takımı Netzhoppers KW'yi 3-0 yendik.

Erkek Voleybol Takımımız Polonya kampındaki son hazırlık maçını Alman ekibi Netzhoppers ile yaptı.
Takımımız maça Aslan Ekşi‚ Ersin Durgut‚ Geric‚ Tomislav Coskovich‚ Emre Batur‚ Leonel Marshall ilk altısı ve libero Serkan Kılıç ile başladı..
Fenerbahçemiz ilk seti file önündeki etkili savunmasıyla 25 - 22 kazanarak maçta 1 - 0 öne geçti.
Takımımız ikinci sette başarılı hücum organizasyonlarıyla sonuca gitti ve bu seti de 25-23 kazanarak maçta durumu 2-0´a taşıdı.
Voleybolcularımız üstün oyununu son sete de yaydı ve özellikle servislerden gelen sayılarla seti 25-14‚ maçı da 3-0 kazandı.
Erkek Voleybol Takımımız Polonya´da oynadığı 3 hazırlık maçının ikisini kazanırken‚ birinden mağlubiyetle ayrıldı.
Takımımız yeni sezon hazırlıklarına İstanbul da devam edecek.

http://www.fenerbahce.org/fb2008/detay.asp?ContentID=21052


1. Copra Morpho Piacenza 7 Puan 9-4 Set
2. Fenerbahçe İstanbul 7 Puan 8-4 Set
3. Asseco Resovia Rzeszow 4 Puan 6-6 Set
4. Netzhoppers KW 0 Puan 0-9 Set



* En Skorer - Hristo Zlatanov (Copra)
* En İyi Pasör - Arslan Eksi (Fenerbahce)
* En İyi Manşet - Marcus Popp (Copra)
* En İyi Smaçör - Aleh Akhrem (Asseco Resovia)
* En Değerli Oyuncu - Hristo Zlatanov (Copra Piacenza)

 Burak,Ömer Teşekkürler.

Özel neden ile maçları takip edemedim.
Takımımızda sadece Miljkoviç eksikti.Onun yerine pasör çaprazı Ersin oynamış.İstatistikleri göremediğimiz için sayı dağılımını da bilemiyorum.Marshall'ın performansını merak ettim.Tabii Geriç'i de.
Faydalı bir hazırlık turnuvası olduğunu düşünüyorum.
Formalar güzel olmuş.
Arslan tebrikler.

2 yorum:

filedefener dedi ki...

Gürol abi son maç dışında diğer iki maçı izleyebildim internetten..Öncelikle turnuvanın iyisi kötüsü olmaz diye düşünüyorum. Faydalı oldugu kesin.Ivan dısında eksiğimiz yoktu. Takım genel olarak savunmada çok iyiydi.Leonel olsun Serkan olsun tribünlere giden toplara bile atladılar ve manşet almaya çalıştılar. Serkanın geçen seneye göre kendini ilerlettiği görünüyor. Bu toplara atlamalar bizim taraftarımız sever hosuna gider. Servislerde bazen üst üste 1-2 manşete Leonel'in aksadıgı oluyor. Leonel bir diger dezavantajıda su oldu. Aşırı zıpladıgından bazen zamanlama hatası yapıyor ve topu fileye vuruyor. 3-4 kere oldu bu.Ver gamovaya yaz talebeya tarzı bir oyuncu degil daha cok görev oyuncusu Leonel. Ersini cok begendim cok faydalı oynadı.Türkiyedeki maçlarda onuda rahatca kullanabiliriz. Geric'e gelirsek ben onu pasif buldum en son katıldıgından mıdır uyum sorunun henüz atlatamamıs gibiydi. Ortadan pek hücumu göremedim. Takım genel olarak su anda bloklarda da zayıf. Emre maşallahı var nazar değmesin ona. Değişen birşeyde rotasyonumuz Demeter geçen yıllarda pek fazla oyuncu değiştirmezdi ama bu maçların hepsinde çou oyuncuyu kullandı umarım bunu sezon içersinde de devam eder.. Aklımda kalanlar ilk gözlemle böyle..

Güray Gürsoy dedi ki...

Burak'cım çok teşekkürler.Çok güzel özetlemişsin.İzlemiş kadar oldum.
Marshall hakkında dediklerin bana ABD'li eski oyuncumuz Mc Kienzie'yi hatırlattı ve biraz endişelendim açıkcası.Aman diyeyim :))
Geriç'e zaman vermek lazım.Yaşı ileri oyuncuların forma girmesi zaman alır zaten.