3 Haziran 2010 Perşembe

Leonel Marshall Resmi İmzayı Attı !!!



Türkiye’nin en büyüğü Fenerbahçe

 Leonel Marshall ise Fenerbahçe’yi niye tercih ettiğinden kariyerine, Fenerbahçe’nin büyüklüğünden Başkanımız Aziz Yıldırım’ın transferdeki etkisine kadar bir çok konuya değindi. Herkesi selamlayarak sözlerine başlayan Marshall,  "Çok fazla konuşacak bir şey yok. Fenerbahçe ile sözleşme imzalamak için buradayım.  Fenerbahçe’nin koyduğu hedefler için buradayım. Türkiye’deki yerel lig ve Avrupa’da Final-Four oynamak ve Türkiye’ye kupa kazandıracak bir takımda oynamak için buraya geldim. Fenerbahçe çok önemli bir takım oluşturuyordu. O takımın bir parçası olmak istedim. Bana gelen diğer tekliflerin hiçbiri Fenerbahçe’nin hedefleriyle kıyaslanamazdı. Fenerbahçe’yi tercih etmemin nedeni çok büyük bir kulüp olması, Türkiye’nin en büyük kulübü olması ve Fenerbahçe’nin hedeflerinin benim hedeflerimle örtüşmesinden dolayıdır. Özellikle, buradaki hedeflerin ve beklentilerin ne kadar yüksek olduğunu biliyorum. Anlatılanlar da gözlemlediklerim de bunu doğruluyor. Burada çok büyük bir hedef var ve ben de bunlar için elimden geleni vermek istiyorum" diye konuştu.

Tüm gücümü harcayacağım
Uzun süredir oynadığı İtalya’nın dışına çıkmasının nedenini Fenerbahçe ve İstanbul olarak açıklayan Marshall, transferinde büyük etkisi olduğunu vurguladığı Başkanımız Aziz Yıldırım’a da özel teşekkürlerini sundu. Marshall, "8 senedir İtalya dışına çıkmıyordum. Bu süre içinde ilk defa dışarı çıkıyorum. Bunun da nedeni Fenerbahçe’dir. Fenerbahçe için tüm kapasitemi göstermek istiyorum. Tüm gücümü Fenerbahçe için harcayacağım. Başkanıma, bu onuru ve bu ayrıcalığı bana yaşattığı için teşekkür ediyorum" dedi.

Deniz, birleştirici bir unsurdu
Denizlere duyduğu özlem ve sevgiyi dile getiren, İstanbul ve onun çevreleyen deniz ile Türk ve Küba kültürlerinin benzerliğini birleştirici bir unsur olarak gördüğünü belirten Marshall, "Ben şöyle bir açıklık getirmek istiyorum: Elbette nedenlerden biri Fenerbahçe’nin çok büyük bir takım olması ve çok büyük hedefleri olması. Bunun yanında ben bir Kübalıyım. Bir Küba insanı olarak aynı zamanda da bir deniz insanıyım. Burada denizin olması,  kültürünün Küba’ya çok yakın bir kültür olması, insanlarının sıcaklığı ve cana yakınlığı da bu transferde etkili oldu. Küba’da doğdum ve denizi çok seviyorum. Denizin birleştirici bir unsur olduğuna inanıyorum. Küba’nın kültürü ile Türkiye kültürü arasında büyük benzerlikler var" diye konuştu.

Fenerbahçe’yi tercih etmemin nedeni Başkan’dır
Güney Amerika’da 3 şampiyonluğu bulunduğunu,  Küba’yla 2 kere Dünya Kupası kazandığını, İtalya’da çok sayıda şampiyonluklar gördüğünü ve bireysel olarak bir çok ödül aldığını belirten Marshall, "İtalya’da oynamaya başladığım andan itibaren 5 sene arka arkaya çok önemli ödüller kazandım. 1 numaralı skorer oyuncu, 1 numaralı atak oyuncusu, en çok sayı yükünü çeken oyuncu ödüllerini aldım. Tabii ki kazandığım kupalar ve ödüller benim için bir tecrübe ve bunlar geride kalan şeyler. Bunlar beni bir yerlere getirdi. Ama bundan sonra ben tüm bilgi ve birikimimi, tecrübemi Fenerbahçe için vereceğim. Kupalar bir ölçüdür ama bundan sonrası da çok önemli. Ben bireysel anlamdaki başarılarımın yanı sıra bu camianın bir parçası olmak istiyorum ve elimden geleni bu kulüp için harcayacağım.Özellikle sözlerime, tekrar Başkan’a teşekkür ederek bitirmek istiyorum. Bana bu fırsatı verdiği için, beni bu takımın bir parçası yaptığı için, imkanlar verdiği için teşekkür ediyorum. Daha büyük hedeflere ulaşmak, Şampiyonlar Ligi’nde kupa kaldırmak için yapılıyor tüm bu organizasyonlar. Bana teklif yapan bir çok kulüp vardı. Fenerblahçe’yi tercih etmemin nedeni Başkan’dır" diyerek konuşmasını tamamladı.

Fenerbahçe için referans almama gerek yoktu
Soruları da yanıtlayan Leonel Marshall, beraber oynamak istediği bir oyuncu olup olmadığı sorulduğunda, "Benim aklımdan geçen bir isim var ama onu burada söylemek istemiyorum" diyerek yanıt verdi. Transferinden önce daha önce Türkiye’de bulunan Kübalılarla temasa geçip geçmediği sorulduğunda ise Leonel Marshall, "Hernandez ile daha önceden bir temasım oldu. Ama bu temas Fenerbahçe’yi sormak adına değildi. Fenerbahçe’yi zaten biliyordum ve Fenerbahçe zaten İtalya’da çok tanınan bir kulüp. Onun tecrübelerini öğrenmek adına bir şeyler paylaştım. Ayrıca burada daha önce çalışan antrenörle de aynı konuları paylaştım. Fenerbahçe’nin teklifi, organizasyonun gittiği yer, hedeflerin çok ciddi ve büyük olması, benim referans almama gerek bırakmadı. Buradaki büyüklüğü biliyordum. Bana, İtalya’dan çıktıktan sonra Brezilya’dan, Rusya’dan teklifler geldi. Ama bunların hiçbirini, Fenerbahçe’nin bana yaptığı teklifle bir tutamam. Buradaki organizasyon ve işin büyüklüğü daha önemliydi" diye konuştu.

Türkiye ve Avrupa’da söz sahibi olacağız

Toplantıda ilk sözü alan ve Fenerbahçe Erkek Voleybol Takımımızın başta son 3 sezonda kazandığı 2 lig şampiyonluğu ile 1 Türkiye Kupası ve 1 Balkan Kupası şampiyonlukları ile değer başarılarından bahseden Hakan Dinçay, "Takımımızın hedefleri bitmemiştir. Hedefimiz bu sezon Avrupa’da Final-Four oynamaktır. Bu nedenle kadromuzu güçlendirmek için voleybol camiasının yakından tanıdığı ve bir Dünya yıldızı olan Leonel Marshall’ı kadromuza kattık. Kendisi Fenerbahçe forması altında bizimle büyük zaferler yaşayacaktır. Takımımız, önümüzdeki günlerde daha da güçlenecektir. Takımımızın hedefi, Fenerbahçe’yi voleybolda Türkiye’de ve Avrupa’da söz sahibi yapmaktır" diye konuştu.





Hayırlı ,uğurlu olsun.
Başarılar kendisine.
Daha önce hakkında ayrıntılı bilgi vermiştik zaten şurada ;

Hiç yorum yok: