13 Mart 2014 Perşembe

''Filenin Efendileri' de ''Terbiye etti '' : 3-1 !!!

Filede derbi Fenerbahçe'nin..


FİLENİN EFENDİLERİ'N DEN ''TERBİYE''
* Son bir not ; bu takımın lakabı çok önceden Yavuz Aslay,Kubilay Ece gibi dostlarımızın önerisi ile oyuncularımızın da beğenmesi ve bunu kullanmayı istemeleriyle ''FİLENİN EFENDİLERİ'' olarak  belirlenip kullanılmıştı.Sonradan bir grubun uydurduğu Lacivert Şövalyeler hiç hoş bir lakap değil. Şövalye nedir yahu Tapınak Şövalyeleri,Malta Şövalyeleri aklıma geliyor bunu duyunca.

2 yorum:

sulozgul dedi ki...

Sevgili Gürol,bu maçta tribünden oyuna nasıl etki edildiğini gördük.Sadece ben değil,bizim gurup epey uğraştı.3.sette Salah servis atarken az buz değil,epey çizgiye bastı.Tam da bizim hizadaydı.Çizgi hakemi ya dikkat etmedi,ya da salladı,bilemiyorum,günahı boynuna.Oradan sayı verdik.Ben çıldırdım ve setin sonuna kadar her servis attıklarında "Çizgi hakemi" diye avazımız çıktığı kadar bağırmaya başladık.Benim de karga sesim meşhurdur.İnan o andan itibaren servise gelen her GS.lı oyuncu hata yaptı.Çünkü gözleri hep çizgiye gidiyordu.Çizgi hakemi ise tam anlamı ile grogi oldu.Kerem'in forumda söylediği buydu.Farkında olmadan beni de çekmiş ama forumda video gösterilemiyor.Sana linkini yazıyorum,seyredersin.Sevgi ve saygılarımla.
http://www.youtube.com/watch?v=Hw_6s71NFGE&list=UUyU23v1OBr5BFRuZzJE0hQQ

Güray Gürsoy dedi ki...

Eyvallah Süleyman Abi video ve desteğin için çok teşekkürler.
TV'ye de ses geliyordu zaman zaman demek o Senin sesinmiş Abi :))
gs'nin servisleri giderek düştü çok hata yapmaya başladılar.18 hata yapmışlar zaten 2.set'te 7,3.set'te 5,4.set'te 4 hata.Bu çok önemli.
Fark ediliyor yani Abi.