29 Eylül 2011 Perşembe

Transfer : Turgay Doğan Fenerbahçe'de !!!

Erkekler Birinci Ligi takımlarından Fenerbahçe geçtiğimiz sezon MEF Okulları’nda forma giyen Turgay Doğan ile anlaştı.

İki sezondur MEF okulları’nda forma giyen 1984 doğumlu, smaçör Turgay Doğan, daha önce de Galatasaray’da oynamıştı.



http://www.voleybolunsesi.com/content.php?cid=08&id=11090&topic=2


****************
Turgay MEF Okulları ligten çekilince boşta kalmıştı.gs'den de hatırlıyorum.
2+1 saçmalığı yüzünden ligte İvan Miljkoviç ve Marshall oynayacağı,Coskoviç yedek kalacağı için yerli smaçör olarak gençlerin dışında sadece Soner vardı.Belki Emre'yi Milli takımda oynadığı gibi 4 numara smaçörü oynatabilirdik ama bu hem ortanın zayıflaması (Kemal,Hakan Fertelli,Uğur Güneş olsa da) hem de Emre'nin manşette zorlanması yüzünden doğru olmazdı bana göre.O yüzden Turgay iyi bir smaçör alternatifi oldu.gs'den de tanıyorum ,MEF Okullarından da ,faydalı olur.Takviye takviyedir.
 Gerçi bugün Filede Fener programının tekrarını izledim akşam,Hakan Dinçay vardı konuk.
Kadrorumuzu koruduk,takviye de yaptık deyince acaba yeni transfer mi oldu diye hemen nete girdim ama haber yoktu,sonra zaten 5 genç oyuncumuzu altyapıdan aldık,Hakan Fertelli'yi de kattık demesi ile takviyeden bunları kastettiğini anladım.
 Turgay haberini de yeni gördüm voleybol sitesinde.Demek ki içime doğmuş aslında :))
Umarım doğru çıkar,Hakan Fertelli haberi de önce bu sitede çıktı,gerçekleşti.


Hakan Fertelli de MEF'teydi.MEF Okulları gs ile birleşecekti ama olmadı ve kapanma kararı aldı.
 Hayırlı Olsun.Başarılar Turgay.


Bu arada Hakan Dinçay geçen sezon F4 hedefi demişti,bu sezon da ilk olarak gruplardan çıkmak ama bu kadronun yarı finale kalması gerekir dedi.Onu istiyorsak iyi bir yabancı orta oyuncu hatta Coskoviç'in bu sezon ne verebileceği düşünülerek genç,zımba gibi bir 4 numara yabancı ( eski oyuncumuz Divis bile olabilirdi,rakibimiz olacak Novosibirsk'te) da alınmalıydı.
Hatta abartırsak aslında abartma değil bu takımın pasör ve libero yedeği yok.CL'de Son 4 hedefi olan bir takım tam olmalı değil mi ?

Hiç yorum yok: