31 Aralık 2009 Perşembe

Cihan Kamer M.Ali Aydınlar'ı Örnek Almalı,Erkek takımına Sponsor Olmalı !!!





 FB Yönetimine son seçimde giren Başbakan'ın ''Yakın Dostum'' dediği Atasay Grup Yönetim Kurulu Başkanı Cihan Kamer (M.Ali Aydınlar'ın hemen yanındaki saçsız kişi) son zamanlarda voleybol maçlarında heyecanlı ve keyifli bir halde sürekli gördüğümüz yöneticimiz.
 Hakkında çok yazı çıkar internette araştırma yapıldığında.Atasay Kuyumculuk ve 
Pırlanta'nın sahibi.Türkiye'de Altın ve pırlanta ticareti denilince akla ilk gelen isim.
Başka işleri de olan çok zengin bir iş adamı.
 Kendisinden dünya görüşüm gereği pek hazzetmem.
Son seçimde Aziz Yıldırım'ın O'nu ve Kadir Topbaş'ın oğlu Ersan Topbaş'ı Tayyip Erdoğan kontenjanından yönetime almasını yıllardır FB'ye siyasetin girmemesini özellikle de belli bir dünya görüşünün girmemesini savunmuş bir kişi olarak karşı çıkmıştım.
  Madem girdiler yönetime.O halde FB'ye en iyi şekilde hizmet etmeliler.
Cihan Kamer'i sezon başında A.Santos ve Christian transferlerinde 2.HBK olarak görmüştük.
 Şimdi benim derdim şu ;
Bayan takımımıza sağolsun M.Ali Aydınlar 5.2 m.dolarlık gayet ciddi ve başarılı bir şekilde sponsor oldu.
  Allah razı olsun bir kere daha kendisinden.
Erkek Voleybol takımı ve Bayan Basketbol takımlarımız başarılarına rağmen hala sponsor bulunamayan şubelerimiz.
 Koskoca FB camiasından ne yazık ki fazla M.Ali Aydınlar'lar,Murat Ülker'ler çıkmıyor.
Yılların Voleybol takımı Arçelik kapanırken,antu.com'da bir başlık açmış ve aynı zamanda
Metin Şen aracılığıyla Sayın Ali Koç'a erkek voleybol takımımıza sponsor olmasını yıllardır Türk Voleyboluna hizmet etmiş,salonu,sistemi olan Arçelik Voleybol takımının''FENERBAHÇE ARÇELİK''  olarak devam etmesini rica etmiştim.
Değerlendirilecek cevabı gelmişti ama ne yazık ki olumlu bir sonuç çıkmadı.
  Belki de Ali Koç'u aşan şeyler olabilirdi ama gene de Ali Koç bu konuda beni hayal kırıklığına uğrattı. (Hayal kırıklığına uğrattığı tek konu bu değil)
  Şimdilerde Ali Koç'un Voleybol şubemize ilgisini yakından biliyoruz ve görüyoruz ama bu şekilde değil.
   Yani ben bu konuda kendisinden ümidi kestiğim için bir başka isme gözümü kestirdim.
Cihan Kamer'i.
  Evet Cihan Kamer lütfen hazır Voleybol'a ısınmışken,FB sevgisini zaten görüyoruz.

 O halde M.Ali Aydınlar'ı örnek alarak yeni sezonda erkek voleybol takımımıza sponsor olmasını ve ''FENERBAHÇE ATASAY'' olarak daha güçlü ve başarılı bir şekilde liglerde boy göstermemizi istiyorum ve kendisinden bu konuda duyarlılık bekliyorum.

Hiç yorum yok: